- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo mnie interesuje, po co w ogóle powstała aplikacja? Co ma na celu, w czym ma pomóc klientowi itp?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli chcesz zadzwonić na infolinie czy pójść do salonu masz taką możliwość ale coraz więcej czynności wykonywanych jest bezpośrednio w aplikacji.
Aplikacja stałą się popularnym kanałem kontaktu z Orange, zarówno dla procesów obsługowych jak i sprzedażowych. Klienci korzystają z możliwości samoobsługi i załatwienia swojej sprawy w dogodnym dla siebie momencie, podobnie z aktami sprzedażowymi. Chcemy obsługiwać i poszerzać funkcjonalność obu tych obszarów jednocześnie upraszczając procesy z perspektywy klienta by były szybsze i fajniejsze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli chcesz zadzwonić na infolinie czy pójść do salonu masz taką możliwość ale coraz więcej czynności wykonywanych jest bezpośrednio w aplikacji.
Aplikacja stałą się popularnym kanałem kontaktu z Orange, zarówno dla procesów obsługowych jak i sprzedażowych. Klienci korzystają z możliwości samoobsługi i załatwienia swojej sprawy w dogodnym dla siebie momencie, podobnie z aktami sprzedażowymi. Chcemy obsługiwać i poszerzać funkcjonalność obu tych obszarów jednocześnie upraszczając procesy z perspektywy klienta by były szybsze i fajniejsze.