- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
instaluję aplikację, wpisuję numer telefonu jako login i wyskakuje ekran z treścią
Nie możemy tego podejrzeć
Aplikacja nie jest dostępna dla średnich i dużych firm. Zaloguj się do swojego konta na orange.pl
Poniżej przyciski
Przejdź
oraz
Zaloguj na inne konto.
Klikam Przejdź.
Otwiera się przeglądarka i strona Orange.pl. Niestety tutaj jako login trzeba podać email a nie numer telefonu. Wpisuję więc adres email i przeglądarka zwraca że nie ma takiego konta. Rejestruję więc nowe konto ale problem się powtarza. W rezultacie nie można się zalogować.
Dodam, że przypomnienie hasła również nie działa, cały czas mieli ładujący się kwadracik.
Aplikacja aktualna.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem, że masz numer zarejestrowany na firmę. W miejscu gdzie widzisz na stronie orange.pl miejsce na wpisanie jako loginu adresu e-mail (taki jest podpowiadany w ramce) wpisz numer telefonu. Nad tą ramka masz nawet info: jako login wpisz adres e-mail lub numer telefonu. Ale faktycznie, nie jest to zbyt czytelne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem, że masz numer zarejestrowany na firmę. W miejscu gdzie widzisz na stronie orange.pl miejsce na wpisanie jako loginu adresu e-mail (taki jest podpowiadany w ramce) wpisz numer telefonu. Nad tą ramka masz nawet info: jako login wpisz adres e-mail lub numer telefonu. Ale faktycznie, nie jest to zbyt czytelne.