Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozpakietowanie umów Orange Love

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Rozpakietowanie umów Orange Love

To kolejne "pole bitewne" pomiędzy klientami a systemem zarządzania w Orange, w którym, jak w soczewce, odbijają się problemy i kłody rzucane pod nogi klienta. Czasem to wynik "nadgorliwości" czynnika ludzkiego na liniach obsługowych, a bywa, że proceduralnie chce się klienta uszczęśliwiać na siłę. Czy w strategii operatora jest miejsce na kompromis? Mówię to dlatego, że nie tylko Orange umie liczyć, ale świadomy klient także. Klienta nie interesują wojenki podjazdowe operatorów, tylko elastyczność w doborze usług, czy rezygnacji na koniec umowy. Orange Love to raczej sztywna pozycja, jeżeli chodzi o okres kończących się umów. Także w kontekście Flexa, który ruszył od maja i jeżeli ma być produktem na miarę oczekiwań (a tak sądzę), to proszę Cię o "kuszenie" Prezesa, by się temu przyjrzał Emotikon: Szczęśliwy

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 109
  • 161
  • 109

Rozpakietowanie umów Orange Love

Dzięki za uwagi i refleksje. Wiemy, że nie zawsze wszystko jest jak chciałby tego klient. Będziemy się starać poprawiać mankamenty na miarę naszych technicznych możliwości i rachunku ekonomicznego. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 109
  • 161
  • 109

Rozpakietowanie umów Orange Love

Dzięki za uwagi i refleksje. Wiemy, że nie zawsze wszystko jest jak chciałby tego klient. Będziemy się starać poprawiać mankamenty na miarę naszych technicznych możliwości i rachunku ekonomicznego.