maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
To jest wyjątkowe właśnie jako osoba rozpoznawalna często piszą do Ciebie o pomoc na SM. Od czasów odejścia Gruszki nie znam rzeczników sieci, a branżą hobbystycznie zajmuje się codziennie. 😎
Sam prosiłem parę lat temu w jakimś temacie o interwencje.
Bardzo często na pierwszej linii wsparcia obsługa jest fatalna. Świetnym medium moim zdaniem jest CZAT ten we FLEX😎 pierwsza klasa, bo w Mój Orange jak nie dasz MAXOwi konkretnego polecenia, to jak masz ofertę na kartę, to zawsze łączy ze sprzedażą.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Jak mogę pomóc, to pomagam. Taka też moja rola 🙂
1 ODPOWIEDŹ 1