maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Zdarza się, że w social media ludzie oznaczając Ciebie Wojtku proszą o pomoc w związku z napotkanymi problemami. Jak duża skala jest takich zgłoszeń? I czy to nie jest w jakimś stopniu ryzykowne, że łatwiej zaczepić Rzecznika w internecie aniżeli kontakt z supportem przewidzianym do pomocy i ludzie zaczną omijać standardową formę kontaktu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
To nie jest częste. Kilka razy w miesiącu.
I nie ma żadnego ryzyka w zaczepianiu mnie w mediach społecznościowych 🙂
1 ODPOWIEDŹ 1
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
To nie jest częste. Kilka razy w miesiącu.
I nie ma żadnego ryzyka w zaczepianiu mnie w mediach społecznościowych 🙂