maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Witam Rzecznika!
Jak to jest, że pracownicy obsługi dostępni przez czat tak bardzo różnią się kompetencjami? Czasami dokładnie tę samą sprawę trzeba zgłaszać wielokrotnie, zanim trafi się na kompetentną osobę. To bardzo źle wpływa na ogólne wrażenie jakości usługi.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Nie odkryję nic nowego. W każdym zawodzie i pracy są lepsi i gorsi pracownicy. Staramy się, aby u nas byli tylko dobrzy.
1 ODPOWIEDŹ 1
maj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
maj
Nie odkryję nic nowego. W każdym zawodzie i pracy są lepsi i gorsi pracownicy. Staramy się, aby u nas byli tylko dobrzy.