Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Uszereguj wartości

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 96
  • 306
  • 2

Uszereguj wartości

Orange idzie w zielone, posortuj po najbardziej celnym

Wartości PR

Ochrona środowiska

Koszty

Trend

1. ?
2. ? 
3. ?

4. ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 43
  • 179
  • 43

Uszereguj wartości

To nie do końca o taki klucz. PR jest narzędziem do komunikacji o tym co robimy, również w obszarze ochrony środowiska. Trend jest taki ( i bardzo dobrze!), że korporacje muszą brać pod uwagę swoje oddziaływanie na  środowisko, mierzyć je, raportować i działać, aby redukować negatywny wpływ. Od tego nie ma odwrotu i jest to zgodne z polityką UE, ale i dążeniem do neutralności klimatycznej. A koszty zawsze trzeba brać pod uwagę w działalności biznesowej, choć czasem okaże się, że optymalizacja procesów przyniesie realne oszczędności, a czasem trzeba będzie zainwestować w droższe rozwiązanie. Ale to już kwestia podejścia do priorytetów i sztuka wyboru 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 43
  • 179
  • 43

Uszereguj wartości

To nie do końca o taki klucz. PR jest narzędziem do komunikacji o tym co robimy, również w obszarze ochrony środowiska. Trend jest taki ( i bardzo dobrze!), że korporacje muszą brać pod uwagę swoje oddziaływanie na  środowisko, mierzyć je, raportować i działać, aby redukować negatywny wpływ. Od tego nie ma odwrotu i jest to zgodne z polityką UE, ale i dążeniem do neutralności klimatycznej. A koszty zawsze trzeba brać pod uwagę w działalności biznesowej, choć czasem okaże się, że optymalizacja procesów przyniesie realne oszczędności, a czasem trzeba będzie zainwestować w droższe rozwiązanie. Ale to już kwestia podejścia do priorytetów i sztuka wyboru 😉