- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange idzie w zielone, posortuj po najbardziej celnym
Wartości PR
Ochrona środowiska
Koszty
Trend
1. ?
2. ?
3. ?
4. ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To nie do końca o taki klucz. PR jest narzędziem do komunikacji o tym co robimy, również w obszarze ochrony środowiska. Trend jest taki ( i bardzo dobrze!), że korporacje muszą brać pod uwagę swoje oddziaływanie na środowisko, mierzyć je, raportować i działać, aby redukować negatywny wpływ. Od tego nie ma odwrotu i jest to zgodne z polityką UE, ale i dążeniem do neutralności klimatycznej. A koszty zawsze trzeba brać pod uwagę w działalności biznesowej, choć czasem okaże się, że optymalizacja procesów przyniesie realne oszczędności, a czasem trzeba będzie zainwestować w droższe rozwiązanie. Ale to już kwestia podejścia do priorytetów i sztuka wyboru 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To nie do końca o taki klucz. PR jest narzędziem do komunikacji o tym co robimy, również w obszarze ochrony środowiska. Trend jest taki ( i bardzo dobrze!), że korporacje muszą brać pod uwagę swoje oddziaływanie na środowisko, mierzyć je, raportować i działać, aby redukować negatywny wpływ. Od tego nie ma odwrotu i jest to zgodne z polityką UE, ale i dążeniem do neutralności klimatycznej. A koszty zawsze trzeba brać pod uwagę w działalności biznesowej, choć czasem okaże się, że optymalizacja procesów przyniesie realne oszczędności, a czasem trzeba będzie zainwestować w droższe rozwiązanie. Ale to już kwestia podejścia do priorytetów i sztuka wyboru 😉