27-11-2020
15:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-11-2020
15:45
Niektóre materiały w VOD w aplikacji są źle dodane np. brak fragmentu (szczególnie końcówki -niekiedy kilka sekund). Niestety zgłoszenia przez standardowe metody kontaktu np. infolinię są niekiedy ignorowane. Czy jest opcja by takie zgłaszać np. na maila?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
27-11-2020
15:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-11-2020
15:56
Zgłaszaj takie problemy na skrzynkę: tvgo@orange.com
Pisząc do nas prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów: tytuł, czas, urządzenie.
1 ODPOWIEDŹ 1
27-11-2020
15:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-11-2020
15:56
Zgłaszaj takie problemy na skrzynkę: tvgo@orange.com
Pisząc do nas prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów: tytuł, czas, urządzenie.