- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy samoobsługa klienta, przy pomocy aplikacji, konta Mój Orange, czy FLEX jest bardziej ekologiczna niż infolinia, czat, salon?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, przy popularyzacji i w dłuższym okresie. Bo im więcej klientów radzi sobie samodzielnie, tym mniej biurowo-sklepowo-callcentrowej infrastruktury potrzebujemy utrzymywać, a one wiążą się z większymi emisjami niż samoobsługa w apce czy przez Maxa. Oczywiście samoobsługa nie jest "bezemisyjna" - na to też potrzeba choćby energii na utrzymywanie serwerów, przetwarzanie danych, korzystanie z apek. Ale jeśli ktoś ma jechać samochodem do salonu, żeby zrobić coś co można w apce, to greenowo apka zawsze wygra, nawet biorąc pod uwagę koszt środowiskowo-klimatyczny jest powstania i utrzymywania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, przy popularyzacji i w dłuższym okresie. Bo im więcej klientów radzi sobie samodzielnie, tym mniej biurowo-sklepowo-callcentrowej infrastruktury potrzebujemy utrzymywać, a one wiążą się z większymi emisjami niż samoobsługa w apce czy przez Maxa. Oczywiście samoobsługa nie jest "bezemisyjna" - na to też potrzeba choćby energii na utrzymywanie serwerów, przetwarzanie danych, korzystanie z apek. Ale jeśli ktoś ma jechać samochodem do salonu, żeby zrobić coś co można w apce, to greenowo apka zawsze wygra, nawet biorąc pod uwagę koszt środowiskowo-klimatyczny jest powstania i utrzymywania.