Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samoobsługa klienta w Orange.

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Samoobsługa klienta w Orange.

Czy samoobsługa klienta, przy pomocy aplikacji, konta Mój Orange, czy FLEX jest bardziej ekologiczna niż infolinia, czat, salon?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 154
  • 771
  • 148

Samoobsługa klienta w Orange.

Tak, przy popularyzacji i w dłuższym okresie. Bo im więcej klientów radzi sobie samodzielnie, tym mniej biurowo-sklepowo-callcentrowej infrastruktury potrzebujemy utrzymywać, a one wiążą się z większymi emisjami niż samoobsługa w apce czy przez Maxa. Oczywiście samoobsługa nie jest "bezemisyjna" - na to też potrzeba choćby energii na utrzymywanie serwerów, przetwarzanie danych, korzystanie z apek. Ale jeśli ktoś ma jechać samochodem do salonu, żeby zrobić coś co można w apce, to greenowo apka zawsze wygra, nawet biorąc pod uwagę koszt środowiskowo-klimatyczny jest powstania i utrzymywania.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 154
  • 771
  • 148

Samoobsługa klienta w Orange.

Tak, przy popularyzacji i w dłuższym okresie. Bo im więcej klientów radzi sobie samodzielnie, tym mniej biurowo-sklepowo-callcentrowej infrastruktury potrzebujemy utrzymywać, a one wiążą się z większymi emisjami niż samoobsługa w apce czy przez Maxa. Oczywiście samoobsługa nie jest "bezemisyjna" - na to też potrzeba choćby energii na utrzymywanie serwerów, przetwarzanie danych, korzystanie z apek. Ale jeśli ktoś ma jechać samochodem do salonu, żeby zrobić coś co można w apce, to greenowo apka zawsze wygra, nawet biorąc pod uwagę koszt środowiskowo-klimatyczny jest powstania i utrzymywania.