- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czy składając wniosek o przeniesienie numeru mogę wybrać opcję eSIM jako karta główna?
Przy okazji - gdy przenosiłem swój numer okazało się, że mimo, iż minęła północ, dopóki nie przełożyłem karty SIM numer ciągle działał na starej karcie od poprzedniego operatora.
Przy założeniu, że można użyć eSIM jako karty głównej i w telefonie będzie jednocześnie stary SIM poprzedniego operatora i eSIM od was - zważywszy na powyższe o zamianie karty - jak inicjowany jest proces przeniesienia numeru na nową kartę gdy nadszedł TEN dzień?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ze względu na to że inni operatorzy nie wspierają jeszcze eSIM, to nie możemy przenieść numer od razu na eSIM. Musisz przenieść numer wybierając tradycyjny (plastikowy) SIM, a potem dokonać wymiany SIM na eSIM w ustawieniach apki Orange Flex (Mój Profil -> Karty SIM -> Karta Główna -> Wymień).
Co do przeniesienia o północy, to operatorzy mają okienko od 0 do 6 rano na przeniesienie numeru, więc to mogło się wydarzyć 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ze względu na to że inni operatorzy nie wspierają jeszcze eSIM, to nie możemy przenieść numer od razu na eSIM. Musisz przenieść numer wybierając tradycyjny (plastikowy) SIM, a potem dokonać wymiany SIM na eSIM w ustawieniach apki Orange Flex (Mój Profil -> Karty SIM -> Karta Główna -> Wymień).
Co do przeniesienia o północy, to operatorzy mają okienko od 0 do 6 rano na przeniesienie numeru, więc to mogło się wydarzyć 🙂