- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak już pytań jest sporo o różne drobiazgi, to podpytam o zwroty na kartę płatniczą np. z niewykorzystanych środków premium. Polskie banki wiadomo jakie są i nie księgują transakcji jako uznaniowych na kartach zbyt szybko. W aplikacji Flexa po zleceniu zwrotu dosyć szybko pojawia się info o zrealizowaniu zlecenia, jednak u mnie na koncie w PKO BP zwrot pojawił się po 2 dniach roboczych. Czy moglibyście skontaktować się z Blue Media by zaznaczyć zrealizowanie w aplikacji Flexa dopiero jak środki wrócą na konto?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostajemy (my i Blue Media) info tylko wtedy jak bank przyjmuje zlecenie, a nie kiedy ta kwota się pojawi u Ciebie na koncie. Sprawdzimy z BM czy coś się da tu zadziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostajemy (my i Blue Media) info tylko wtedy jak bank przyjmuje zlecenie, a nie kiedy ta kwota się pojawi u Ciebie na koncie. Sprawdzimy z BM czy coś się da tu zadziałać.