Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwroty na kartę

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36212
  • 1366

Zwroty na kartę

Jak już pytań jest sporo o różne drobiazgi, to podpytam o zwroty na kartę płatniczą np. z niewykorzystanych środków premium. Polskie banki wiadomo jakie są i nie księgują transakcji jako uznaniowych na kartach zbyt szybko. W aplikacji Flexa po zleceniu zwrotu dosyć szybko pojawia się info o zrealizowaniu zlecenia, jednak u mnie na koncie w PKO BP zwrot pojawił się po 2 dniach roboczych. Czy moglibyście skontaktować się z Blue Media by zaznaczyć zrealizowanie w aplikacji Flexa dopiero jak środki wrócą na konto?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 152
  • 402
  • 115

Zwroty na kartę

Dostajemy (my i Blue Media) info tylko wtedy jak bank przyjmuje zlecenie, a nie kiedy ta kwota się pojawi u Ciebie na koncie. Sprawdzimy z BM czy coś się da tu zadziałać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 152
  • 402
  • 115

Zwroty na kartę

Dostajemy (my i Blue Media) info tylko wtedy jak bank przyjmuje zlecenie, a nie kiedy ta kwota się pojawi u Ciebie na koncie. Sprawdzimy z BM czy coś się da tu zadziałać.