08-04-2020
15:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
15:40
Po każdej aktualizacji apki FLEX mam problem z przekazaniem GB dla innego numeru. Apka jest zainstalowana na Samsung Galaxy Xcover 3. Już kiedyś zgłaszałem taki błąd, zostało naprawione, a po kolejnej aktualizacji znowu to samo.
Czy po raz kolejny mam zgłaszać ten problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
08-04-2020
15:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
15:51
Cześć,
Nie spotkałam się z takim problemem wśród innych użytkownikach. Bardzo proszę o zgłoszenie na czacie!
1 ODPOWIEDŹ 1
08-04-2020
15:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
15:51
Cześć,
Nie spotkałam się z takim problemem wśród innych użytkownikach. Bardzo proszę o zgłoszenie na czacie!