czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Czy pojawi się opcja (innego niż zakończenie rozmowy) by wyłączyć wykorzystywanie głosu klienta na potrzeby trenowania przy rozmowie z Maxem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Nie wykorzystujemy głosu klienta do trenowania Maxa. Bierzemy jedynie treść zadawanych pytań.
1 ODPOWIEDŹ 1
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Nie wykorzystujemy głosu klienta do trenowania Maxa. Bierzemy jedynie treść zadawanych pytań.