15-11-2019
12:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2019
12:56
Konsultant wysłał mi na SMS-a linka do zarejestrowania się na Nowy Mój Orange. Po upływie miesiąca od zarejestrowania, po wpisaniu e-maila i hasła wyświetla mi się strona 404. Już mija prawie trzy miesiące od rejestracji i dalej po zalogowaniu wyświetlana jest strona 404. Zgłoszenia do BOK były już kilkakrotnie ponawiane. Jak długo może trwać usunięcie takiej usterki? Od pierwszego zgłoszenia mija już dwa miesiące.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
15-11-2019
13:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2019
13:23
Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu
1 ODPOWIEDŹ 1
15-11-2019
13:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2019
13:23
Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu