listopada 2019
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
listopada 2019
Konsultant wysłał mi na SMS-a linka do zarejestrowania się na Nowy Mój Orange. Po upływie miesiąca od zarejestrowania, po wpisaniu e-maila i hasła wyświetla mi się strona 404. Już mija prawie trzy miesiące od rejestracji i dalej po zalogowaniu wyświetlana jest strona 404. Zgłoszenia do BOK były już kilkakrotnie ponawiane. Jak długo może trwać usunięcie takiej usterki? Od pierwszego zgłoszenia mija już dwa miesiące.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
listopada 2019
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
listopada 2019
Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu
1 ODPOWIEDŹ 1
listopada 2019
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
listopada 2019
Twój przypadek wymaga indywidualnego rozpatrzenia. Przyjrzymy się temu