- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozmawialiśmy już na ten temat, ale nie udzielono konkretnej, krótkiej odpowiedzi:
Tutaj cytat: "Zdalny dostęp do urządzenia jest możliwy tylko w wypadku telediagnostyki urządzenia",
- Zatem czy taka telediagnostyka jest jakoś potwierdzana przez użytkownika końcowego, czyli klienta? Teoretycznie pracownik Orange mógłby łączyć się z "naszym" routerem kiedy tylko miałby na to ochotę.
Kolejny cytat: "..wyłączenie dostępu zdalnego do Funboxa zablokowałoby możliwości telediagnostyczne, a tym samym nie byłoby możliwości udzielenia pomocy użytkownikowi w przypadku problemów z urządzeniem"
- Rozumiem, ale nie każdy użytkownik jest nowicjuszem. Mamy reset urządzenia do fabrycznych ustawień. W przypadku, gdy użytkownik chciałby uzyskać pomoc mógłby w panelu konfiguracyjnym włączyć zdalny dostęp do ustawień routera dla technika. Jak rozumiem nie ma takiej opcji i router jest zawsze "otwarty" dla połączenia zdalnego z pracownikiem Orange? Czy takie połączenie jest weryfikowalne z obu stron? Może to być furtka bezpieczeństwa stąd moje pytanie.
Podsumowując czy zdalny dostęp do panelu konfiguracyjnego jest zawsze włączony i nie ma możliwości jego ręcznego wyłączenia/włączenia? Oczekuję krótkiej odpowiedzi: tak/nie
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie ma możliwości aby bez zgody użytkownika końcowego, można było dostać się na modem i wykonać nieautoryzowane operacje.
Reasumując: Dostęp do panelu konfiguracyjnego jest wyłączony, i wymaga zgody użytkownika końcowego aby pracownik Orange mógł wykonać czynności związane z telediagnostyką
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie ma możliwości aby bez zgody użytkownika końcowego, można było dostać się na modem i wykonać nieautoryzowane operacje.
Reasumując: Dostęp do panelu konfiguracyjnego jest wyłączony, i wymaga zgody użytkownika końcowego aby pracownik Orange mógł wykonać czynności związane z telediagnostyką