Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mało intuicyjne menu - pomoc w usprawnieniu

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18794
  • 53857
  • 739

Mało intuicyjne menu - pomoc w usprawnieniu

Nawiązując do tematu:

https://nasz.orange.pl/t5/AMA-Dekodery-TV/Ma%C5%82o-intuicyjne-menu/m-p/298170#M163

Proponuję w celu sprawdzenia poruszania się po menu dekodera do sprawdzenia działania wziąć osoby wcześniej urodzone. Często jest problem jak wytłumaczyć takiej osobie, co ma nacisnąć na pilocie, aby wybrać i obejrzeć dany program TV.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 37
  • 124
  • 36

Mało intuicyjne menu - pomoc w usprawnieniu

Badania z użytkownikami (w każdym wieku) są niezbędne w rozwoju wyglądu i działania naszych dekoderów.  Oczywiście nie możemy powiedzieć, że każda starsza osoba ma problem (bardzo często ci użytkownicy poruszają się z łatwością po całym menu dekodera), ale rozumiemy, że ciągle powinniśmy ułatwiać korzystanie z dekoderów dla osób mniej zaawansowanych technologicznie. Filmiki, samouczki, ułatwienia w nawigacji to niektóre z akcji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 37
  • 124
  • 36

Mało intuicyjne menu - pomoc w usprawnieniu

Badania z użytkownikami (w każdym wieku) są niezbędne w rozwoju wyglądu i działania naszych dekoderów.  Oczywiście nie możemy powiedzieć, że każda starsza osoba ma problem (bardzo często ci użytkownicy poruszają się z łatwością po całym menu dekodera), ale rozumiemy, że ciągle powinniśmy ułatwiać korzystanie z dekoderów dla osób mniej zaawansowanych technologicznie. Filmiki, samouczki, ułatwienia w nawigacji to niektóre z akcji.