Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolny internet


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Wolny internet

MAM PODOBNY PROBLEM  Mam w umowie zapisane że będe miał prędkość do 16 mb/s, wysyłanie 2mb/s. Najwieksza zmierzona prędkość to 12 mb/s, wysyłanie 1,2 mb/s. Dobra jakoś internet chodził. Od tygodnia jest tragicznie popatrzcie na ten wynik testu: www.speedtest.pl/test/147730745       TO jest śmiech na sali prędkość spadła do maksymalnie 2 mb/s ,a wysyłanie max 1 mb/s. Próbowałem dużo sposobów aby cos naprawic bo nie jestem zielony w tych sprawach. I chyba po 3 latach współpracy zmienie dostawce na lokalnego, który w ciągu 3 lat rozwinął światłowód na całą moją okolice, co wy teraz dopiero się reklamujecie że jesteście liderami. Ale w czym??? Chyba w denerwowaniu klientów.

8 ODPOW. 8

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 1
  • 0

Wolny internet

I to jest smutna prawda niestety. Dlatego masz w umowie do 16 skoro masz nawet 1 to i tak mieścisz sie w normie. Jak przekroczysz 16 to złóż reklamację.

Osobiście wolałbym zamiast obiecanych cudów, zagwarantowaną prędkość minimalną na jaką stać Orange. 

Dlatego w umowach pisze się prędkość do, a nie prędkość od.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 330
  • 368
  • 6

Wolny internet

@mi4, piszesz o internecie mobilnym czy stacjonarnym? Z tego co widzę wątek dotyczył intranetu mobilnego (nie DSL).

 

Co do kiepskich prędkości to proszę napisz jaki masz sprzęt. Lokalizacja z dokładnością do ulicy również może być pomocna. W większości przypadków jest rozwiązanie, aby wszystko lepiej działało.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 1
  • 0

Wolny internet

Internet jest po kablu. Fun box 2,0. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 330
  • 368
  • 6

Wolny internet

To ten wątek z tego co zrozumiałem dotyczył LTE.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Wolny internet