11
Postów
9
Kudo
0
Rozwiązania
10 odpowiedzi
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
27-09-2017 13:14
Nie wiem, czy to przypadek, ale chwilę po wysłaniu PW do @bchmiel75, przyszedł smsik i wszystko ruszyło. 🙂 Dziękuję bardzo. Czas testować.
26-09-2017 15:46
BOK nie jest w stanie nic zrobić. U nich wszystko OK z tego co widzą i nie mają dostępu do "innych rzeczy". Kaplica. 😞Zadzwoniłem na 703 300 900 i tam poszło zgłoszenie do działu technicznego. Może tamtejsi magicy coś poradzą.
25-09-2017 17:19
Starter ze sklepu świeży. Nic nie włączałem. Także nie.
27-09-2017 13:14
Nie wiem, czy to przypadek, ale chwilę po wysłaniu PW do @bchmiel75, przyszedł smsik i wszystko ruszyło. 🙂 Dziękuję bardzo. Czas testować.
25-09-2017 11:11
Dobra, kolejny telefon do BOK. Tym razem konsultantka zrestartowała usługę i kazała uruchomić ponownie telefon i reinstalować apkę. Tak też zrobiłem i czekam na smsa. 🙂I czekam...i czekam. Zdaje się, że restart usługi nie pomógł.
24-09-2017 23:29
@bchmiel75: czy aplikacja była testowana na LG G3, LG G4 i ASUS ZENFONE 3 ZOOM S? Bo za nic nie chce zadziałać. Rzuciłbyś okiem? 🙂https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Siec-i-dostepnosc-uslug/page/1/thread-id/2488