Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎08-09-2017
‎02-11-2017
kiezmarski
Poziom 10, Poszukiwacz
Poziom 10, Poszukiwacz
Punkty: 1296
14
14
0
0
offline
ostatnia aktywność: 02-11-2017 14:52

Osiągnięcia

10 odpowiedzi

1 like

1 temat

1 odpowiedź

Pierwsze lądowanie

Orange i rozmowy na temat zasiegu

to w ramach podziękowania za pomoc składam kolejną (chyba już ostatnią) relacje z używania wi-fi calling; przedłużałem umowę na neostradę i poprosiłem o wymianę FunBox 1 na FunBox 2, zabieg ten (razem z wcześniej opisanym wzmacniaczem) znacznie poprawił ja [...]

Orange i rozmowy na temat zasiegu

obiecałem relację z używania wifi calling, używam od około tygodnia, jakość połączenia jest dobra/dostateczna,w moim przypadku technologia ta wymaga pełnego zasięgu wi-fi na telefonie, wystarczy, że brakuje jednej kreski i rozmowa jest rozłączona lub nie j [...]

Orange i rozmowy na temat zasiegu

Dziś włączyła się usługa wifi calling, ikonka w telefonie zmieniła się, teraz wygląda jak połączenie słuchawki i ikonki wifi, jakość rozmowy jest dobra, z minusów to nie wiem dlaczego ale pomimo dość dobrego wifi w biurze, ok 20% rozmów chce łączyć tradycy [...]

Orange i rozmowy na temat zasiegu

to w ramach podziękowania za pomoc składam kolejną (chyba już ostatnią) relacje z używania wi-fi calling; przedłużałem umowę na neostradę i poprosiłem o wymianę FunBox 1 na FunBox 2, zabieg ten (razem z wcześniej opisanym wzmacniaczem) znacznie poprawił ja [...]

Orange i rozmowy na temat zasiegu

obiecałem relację z używania wifi calling, używam od około tygodnia, jakość połączenia jest dobra/dostateczna,w moim przypadku technologia ta wymaga pełnego zasięgu wi-fi na telefonie, wystarczy, że brakuje jednej kreski i rozmowa jest rozłączona lub nie j [...]

Orange i rozmowy na temat zasiegu

Dziś włączyła się usługa wifi calling, ikonka w telefonie zmieniła się, teraz wygląda jak połączenie słuchawki i ikonki wifi, jakość rozmowy jest dobra, z minusów to nie wiem dlaczego ale pomimo dość dobrego wifi w biurze, ok 20% rozmów chce łączyć tradycy [...]