9
Postów
3
Kudo
0
Rozwiązania
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
05-09-2017 20:11
"Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania urządzeń na gwarancji" - no ok, rozumiem. Ale po co piszą na karcie gwarancyjnej, że: "okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży", dlaczego kupując telefon w Orange oferta przedstawiała gwarancję na 24 m [...]
05-09-2017 19:43
Tak mi namieszali, że zaczęłam wątpić. Ale jak już widzę, czarno na białym, to spróbuję zawalczyć. Tylko tak jak mówię, trochę nie wiem jak to powinnam "ugryźć", od której strony.
05-09-2017 19:41
No właśnie. Czyli co sugerujecie? Ja napisałam do Alcatela, do serwisu CCS i bok@orange.pl.Jutro pojechać do Rzecznika Praw Konsumenta w mojej miejscowości? Pierwszy raz spotyka mnie coś takiego i nigdy nie kontaktowałam się z rzecznikiem, więc nie wiem.Na [...]
05-09-2017 19:43
Tak mi namieszali, że zaczęłam wątpić. Ale jak już widzę, czarno na białym, to spróbuję zawalczyć. Tylko tak jak mówię, trochę nie wiem jak to powinnam "ugryźć", od której strony.
05-09-2017 19:41
No właśnie. Czyli co sugerujecie? Ja napisałam do Alcatela, do serwisu CCS i bok@orange.pl.Jutro pojechać do Rzecznika Praw Konsumenta w mojej miejscowości? Pierwszy raz spotyka mnie coś takiego i nigdy nie kontaktowałam się z rzecznikiem, więc nie wiem.Na [...]
05-09-2017 19:14
W to zalecone miejsce napisałam teraz maila, jutro będę tam dzwonić. Jeżeli po drodze napotkam jakiś "mur" to z chęcią się skontaktuję ponownie z zapytaniem 🙂I dam znać jak się zakończy sprawa!Myślę, że moja przygoda z Orange właśnie się kończy. Tyle lat [...]