6
Postów
3
Kudo
1
Rozwiązanie
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
1 rozwiązanie
1 temat
1 like
1 odpowiedź
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
10-07-2017 19:17
Dzień Dobry! Dzisiaj został mi podłączony telefon z numerem losowo wybranym przy podpisywaniu umowy w salonie. Również dzisiaj została rozpatrzona moja reklamacja dot. "nienależytego wykonania usługi" i zostałem poinformowany że jak tylko T-Mobile zwolni m [...]
07-07-2017 10:58
Dzień Dobry! Niestety numeru nie udało się odzyskać. Na infolinii 801 505000 uzyskałem informację, że T-Mobile błędnie wyspełnł wniosek o zwrot numeru: "Negatywna weryfikacja, brak produktu o wskazanym identyfikatorze, typie, statusie, numer aktywny. Błąd [...]
07-07-2017 06:46
Piotrekk85 napisał(-a):To że "masz sygnał" nie przesądza o wykonaniu lub nie zleceń. To kwestia czy technik pojechał na centralę i Cię "odciął". A teraz jest sezon burzowy i można ekipa techniczna w Twoim rejonie jest zajęta usuwaniem awarii pogodowych (po [...]
07-07-2017 10:58
Dzień Dobry! Niestety numeru nie udało się odzyskać. Na infolinii 801 505000 uzyskałem informację, że T-Mobile błędnie wyspełnł wniosek o zwrot numeru: "Negatywna weryfikacja, brak produktu o wskazanym identyfikatorze, typie, statusie, numer aktywny. Błąd [...]
02-07-2017 17:50
Witam serdecznie! Do usługi Supernova, obecnie Orange Światłowód miałem dwa podejścia z krótką przerwą.Pierwszy raz zdecydowałem się podłączyć w grudniu 2015 roku, kiedy w bloku gdzie mieszkam położono sieć. Wybrałem opcję najszybszą, tj. 600Mbit/s, późnie [...]
06-07-2017 21:23
Piotrekk85 napisał(-a):Mam kilka pytań:1) czy na łączu masz internet w Orange lub u innego dostawcy w ramach hurtowego dostępu (BSA, LLU)?Na łączu mam tylko usługę PSTN.2) czy poprzedni operator poza zwrotem numeru dokonał też zwolnienia linii? to są dwie [...]