6
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
05-05-2017 19:37
Zostało już to zrobione, ale nie spodziewam się szybkiej odpowiedzi. Najwyżej nie przyjmątego routera, ale umowę mam nadzięję, że rozwiążą bez problemu, bo mam już serdecznie dość tej niekompetencji. Każdy gdzie się nie zgłoszę, mówi co innego. Nagrywają r [...]
05-05-2017 19:15
Wszystkie niezbęde dane do weryfikacji problemu zostały podane, więc chyba konsultanci wiedzą co mówią. Pójdziemy do salonu i zobaczymy co tam ponownie powiedzą. A router mamy zwrócić w salonie.
05-05-2017 13:11
Ufff... po pół godziny rozmówi ztrzema kosultantami pod różnymi numerami (co kosztowało mnie 18 zł 😉 ) udało mi się uzyskać informację o możliwości rezygnacji z oferty LTE FreeNet bez ponoszenia kary - w salonie powiedzieli, że karę będziemy musieli zapła [...]