Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od marzec
marzec
D_amian
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Punkty: 2759
7
28
0
0
offline
ostatnia aktywność: 24-03-2024 05:41

Osiągnięcia

25 like

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

Neostrada / Funbox przekierowuje zapytania DNS - jak wyłączyć?

@Samotnickw FB mam podane serwery DNS 195.116.116.16 i 195.116.116.116. Nie korzystam z DHCP wbudowanego w FB, używam tylko portu, który jest ustawiony w tryb bridge i własnego routera.CyberTarcza na https://cybertarcza.orange.pl/my/ nie ma żadnej opcji wy [...]

Neostrada / Funbox przekierowuje zapytania DNS - jak wyłączyć?

Dzięki @agat13 skontaktował się ze mną na forum ekspert Orange i po dwóch dniach dostałem wiadomość "Zweryfikowałem u Pana konfigurację usług i skorygowałem jedną usługę". Zapytania DNS działają już poprawnie - są wysyłane do adresu, do którego je wysyłam [...]

Neostrada / Funbox przekierowuje zapytania DNS - jak wyłączyć?

Niestety na infolinii biznes i przekierowaniu na osobę techniczną osoba obsługująca nie wie z czego wynika zachowanie, raczej nie rozumie istoty problemu ("my jesteśmy tylko od konfigurowania loginu neostrady itp.") oraz w ogóle nie zna usługi Cyber Tarcza [...]

Neostrada / Funbox przekierowuje zapytania DNS - jak wyłączyć?

@Samotnickw FB mam podane serwery DNS 195.116.116.16 i 195.116.116.116. Nie korzystam z DHCP wbudowanego w FB, używam tylko portu, który jest ustawiony w tryb bridge i własnego routera.CyberTarcza na https://cybertarcza.orange.pl/my/ nie ma żadnej opcji wy [...]

Neostrada / Funbox przekierowuje zapytania DNS - jak wyłączyć?

Dzięki @agat13 skontaktował się ze mną na forum ekspert Orange i po dwóch dniach dostałem wiadomość "Zweryfikowałem u Pana konfigurację usług i skorygowałem jedną usługę". Zapytania DNS działają już poprawnie - są wysyłane do adresu, do którego je wysyłam [...]

Neostrada / Funbox przekierowuje zapytania DNS - jak wyłączyć?

Niestety na infolinii biznes i przekierowaniu na osobę techniczną osoba obsługująca nie wie z czego wynika zachowanie, raczej nie rozumie istoty problemu ("my jesteśmy tylko od konfigurowania loginu neostrady itp.") oraz w ogóle nie zna usługi Cyber Tarcza [...]