41
Postów
178
Kudo
0
Rozwiązania
Druga Rocznica
100 like
Pierwszy pomysł
10 odpowiedzi
50 like
Roczniak
25 like
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
05-10-2025 18:31
@the_woocash Oczywiście o sprzęt operatorski się nie martwie, myślałem że taka temperatura może powodować niestabilność czy ogólnie gorszą wydajność, a ja nawet bym o tym nie wiedział, no ale skoro piszecie że jest okej, no to okej, temat uważam za zamknię [...]
05-10-2025 13:41
Witam. Mój Funbox 10 pokazuje temperature ONT w okolicach 55–58°C. Nigdy nie widziałem mniej.To normalne, czy coś się grzeje za bardzo?Router stoi w dość przewiewnym miejscu, więc raczej nie powinien się przegrzewać. ____________________ *Doprecyzowałe [...]
19-02-2025 12:52
Software funboxa 10 to jakaś totalna kpina. Chyba ktoś na niezłej bani go pisał. Pozostaje czekać na aktualizację albo robić reklamacje i jak uda wam się ich przekonać, że to nie działa jak należy to może łaskawie za darmo wam zainstalują ONT. Ja bardzo so [...]
05-10-2025 18:31
@the_woocash Oczywiście o sprzęt operatorski się nie martwie, myślałem że taka temperatura może powodować niestabilność czy ogólnie gorszą wydajność, a ja nawet bym o tym nie wiedział, no ale skoro piszecie że jest okej, no to okej, temat uważam za zamknię [...]
05-10-2025 13:41
Witam. Mój Funbox 10 pokazuje temperature ONT w okolicach 55–58°C. Nigdy nie widziałem mniej.To normalne, czy coś się grzeje za bardzo?Router stoi w dość przewiewnym miejscu, więc raczej nie powinien się przegrzewać. ____________________ *Doprecyzowałe [...]
19-02-2025 12:52
Software funboxa 10 to jakaś totalna kpina. Chyba ktoś na niezłej bani go pisał. Pozostaje czekać na aktualizację albo robić reklamacje i jak uda wam się ich przekonać, że to nie działa jak należy to może łaskawie za darmo wam zainstalują ONT. Ja bardzo so [...]
24-11-2024 20:49
Opis problemu:Router FunBox 10 wykazuje niepokojące zachowanie polegające na nieregularnym, pełnym restarcie. Restart ten obejmuje całkowite wyłączenie urządzenia (wraz ze wszystkimi diodami sygnalizacyjnymi), a następnie ponowny rozruch. Problem występuje [...]
20-01-2025 16:18
Jak w temacie. Póki co Orange traktuje dotychczasowego klienta z usługą 8Gbps jak klienta gorszej kategorii. Proces powinien być dostępny co najmniej po wcześniejszym zamówieniu Funboxa do salonu - minimalizacja kosztów procesu. https://biuroprasowe.orange [...]