Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od maj
lipiec
pgrad
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Punkty: 2737
7
26
0
0
offline
ostatnia aktywność: 30-07-2023 07:45

Osiągnięcia

1 rozwiązanie

25 like

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Konfiguracja bramki VOIP Cisco SPA112

Działa, nie trzeba żadnego przekierowania 😉Zmyliło mnie to, że gdy telefon był podpięty do funboxa to numer się wyświetlał, więc odrzuciłem hipotezy o blokadzie CLIR. Jednak już nie miałem żadnego innego pomysłu i zalogowałem się na konto orange i tam się [...]

Konfiguracja bramki VOIP Cisco SPA112

Rzeczywiście uparłem się za bardzo na to przekierowanie portów, miałem nadzieję, że to rozwiąże problem jak już będę miał inny router. Niestety nie.Sytuacja wygląda tak, że niezależnie czy bramka jest podpięta do funbox, czy do nowego routera, czy port jes [...]

Konfiguracja bramki VOIP Cisco SPA112

Dzisiaj zmieniłem router, testowałem przekierowanie portu 5060 na bramkę i dalej nic. Gdy dzwonię ze stacjonarnego to zamiast numeru wyświetla się "Brak ID dzwoniącego" na urządzeniu odbiorczym. Macie, może jeszcze jakieś pomysły?

Konfiguracja bramki VOIP Cisco SPA112

Działa, nie trzeba żadnego przekierowania 😉Zmyliło mnie to, że gdy telefon był podpięty do funboxa to numer się wyświetlał, więc odrzuciłem hipotezy o blokadzie CLIR. Jednak już nie miałem żadnego innego pomysłu i zalogowałem się na konto orange i tam się [...]

Konfiguracja bramki VOIP Cisco SPA112

Rzeczywiście uparłem się za bardzo na to przekierowanie portów, miałem nadzieję, że to rozwiąże problem jak już będę miał inny router. Niestety nie.Sytuacja wygląda tak, że niezależnie czy bramka jest podpięta do funbox, czy do nowego routera, czy port jes [...]

Konfiguracja bramki VOIP Cisco SPA112

Dzisiaj zmieniłem router, testowałem przekierowanie portu 5060 na bramkę i dalej nic. Gdy dzwonię ze stacjonarnego to zamiast numeru wyświetla się "Brak ID dzwoniącego" na urządzeniu odbiorczym. Macie, może jeszcze jakieś pomysły?