7
Postów
10
Kudo
0
Rozwiązania
Roczniak
Pierwsze lądowanie
1 like
1 temat
1 odpowiedź
06-08-2020 09:26
No i sprawa doczekała się szczęśliwego końca.Oznaczyłem jako rozwiązanie odpowiedź @gk2a6, bo była "najbliższa mojej prawdy" ;), chociaż tak naprawdę cały wątek był pouczający.Małe podsumowanie mojego przypadku:Obyło się bez napięć dyplomatycznych, a tym b [...]
18-06-2020 23:31
Tak, właśnie nad tym pracuję. Byli już monterzy, którzy dociągnęli kabel do domu, teraz podobno ma się kontaktować Orange z ofertą, a potem przyjdzie druga ekipa monterów, tym razem już z FunBoxem.Przy każdej rozmowie powtarzam, że potrzebuję dodatkowe ONT [...]
27-02-2020 13:51
@gk2a6 pięknie dziękuję, brzmi niemal zbyt pięknie, żeby było prawdziwe. Ale cuda się zdarzają. No i obiecuję, że oznaczę jako rozwiązanie, gdy tylko "moi" technicy dadzą się przekonać. Czy dobrze się domyślam, że "niewidzialne włókno" ma posłużyć do połąc [...]
06-08-2020 09:26
No i sprawa doczekała się szczęśliwego końca.Oznaczyłem jako rozwiązanie odpowiedź @gk2a6, bo była "najbliższa mojej prawdy" ;), chociaż tak naprawdę cały wątek był pouczający.Małe podsumowanie mojego przypadku:Obyło się bez napięć dyplomatycznych, a tym b [...]
18-06-2020 23:31
Tak, właśnie nad tym pracuję. Byli już monterzy, którzy dociągnęli kabel do domu, teraz podobno ma się kontaktować Orange z ofertą, a potem przyjdzie druga ekipa monterów, tym razem już z FunBoxem.Przy każdej rozmowie powtarzam, że potrzebuję dodatkowe ONT [...]
27-02-2020 13:51
@gk2a6 pięknie dziękuję, brzmi niemal zbyt pięknie, żeby było prawdziwe. Ale cuda się zdarzają. No i obiecuję, że oznaczę jako rozwiązanie, gdy tylko "moi" technicy dadzą się przekonać. Czy dobrze się domyślam, że "niewidzialne włókno" ma posłużyć do połąc [...]
16-06-2020 08:46
Hej.Mój pomysł to wprowadzenie możliwości zgłoszenie chęci zapotrzebowania na światłowód z poziomu panelu Abonenta dla klientów, którzy go nie mają z jednoczesnym podglądem statusu zgłoszenia. Obecna procedura wysyłania pism etc jest bardzo skomplikowana i [...]
02-09-2019 16:39
Proponuję przyspieszenie prac i wdrożenie ostatecznie obsługi wiadomości SMS w usłudze WiFi Calling w perspektywie maksymalnie pierwszego kwartału przyszłego roku. Temat przewija się od dłuższego czasu w różnych miejscach. Dla klientów dla których WiFi Cal [...]