Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎08-01-2019
‎22-02-2020
nikitag
Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
Punkty: 882
4
6
0
0
offline
ostatnia aktywność: 22-02-2020 16:40

Osiągnięcia

Roczniak

1 like

1 odpowiedź

1 temat

Pierwsze lądowanie

Potwierdzone problemy z jakością usługi Internet LTE dla domu - brak stosownej reakcji Orange

Dziękuję za zamieszczenie informacji. Wezmę ją pod uwagę podczas dalszego kształtowania sprawy. Proszę jednak o wyrozumiałość w pewnym zakresie - ja naprawdę nie oczekuję możliwości pobrania linuksowych dystrybucji w kilkanaście sekund. Nie oczekuję błyska [...]

Potwierdzone problemy z jakością usługi Internet LTE dla domu - brak stosownej reakcji Orange

Rozumiem, że czasem może być gorzej, ale to nie zmienia faktu, że poza godzinami nocnymi jednak powinno być lepiej lub "normalnie", a tutaj jesteśmy w sytuacji, w której Internet działał prawidłowo jedynie przez pierwsze 2 miesiące od podpisania umowy i ur [...]

Potwierdzone problemy z jakością usługi Internet LTE dla domu - brak stosownej reakcji Orange

Nie oczekuję wiele, ale jest szansa, że ktoś był w podobnej sytuacji i w określony sposób udało mu się rozwiązać problem. A może jest ktoś, kto dalej męczy się z usługą w czasie trwania umowy i chciałby się oficjalnie podłączyć pod temat. Pozdrawiam.

Potwierdzone problemy z jakością usługi Internet LTE dla domu - brak stosownej reakcji Orange

Dziękuję za zamieszczenie informacji. Wezmę ją pod uwagę podczas dalszego kształtowania sprawy. Proszę jednak o wyrozumiałość w pewnym zakresie - ja naprawdę nie oczekuję możliwości pobrania linuksowych dystrybucji w kilkanaście sekund. Nie oczekuję błyska [...]

Potwierdzone problemy z jakością usługi Internet LTE dla domu - brak stosownej reakcji Orange

Nie oczekuję wiele, ale jest szansa, że ktoś był w podobnej sytuacji i w określony sposób udało mu się rozwiązać problem. A może jest ktoś, kto dalej męczy się z usługą w czasie trwania umowy i chciałby się oficjalnie podłączyć pod temat. Pozdrawiam.

Potwierdzone problemy z jakością usługi Internet LTE dla domu - brak stosownej reakcji Orange

Witam serdecznie. W pierwszym kwartale 2018 w wiadomości do BOK Orange przekazałem informacje o niezadowoleniu z jakości usług "Internet domowy LTE". W odpowiedzi otrzymałem potwierdzenie, że Orange odnotowało utrudnienia w korzystaniu z LTE w podanej prze [...]