8
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
07-09-2018 18:34
Rozwiązanie umowy nastąpiło w kwietniu (po mojej interwencji usługa została odłączona w lipcu) konto było nieaktywne na już początku czerwca bez możliwości zresetowania hasła etc. Nie jestem złośliwym typem, stwierdzam tylko fakt że Orange odcięło mi kan [...]
07-09-2018 18:13
Kontakt wyłącznie osobisty w punkcie obsługi klienta, spróbuje jeszcze mail. Dzwonić nie ma po co bo będą zbywać mnie za każdym razem.
07-09-2018 15:08
Tak jestem tego świadomy, ale nie dziwi cie to że konto zostało skasowane w maju a faktury za usługę dochodziły jeszcze w lipcu ? Co do korespondencji internet aż huczy od "dostarczania" powiadomień listem zwykłym ja nie dostałem żadnego powiadomienia. To [...]