9
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
Pierwsze lądowanie
1 temat
1 odpowiedź
31-12-2016 11:44
A ile czeka się na jakąkolwiek informacje od czasu zgłoszenia awarii. Zgłosiłem awarię we wtorek rano i do tej pory nic żadnego sms ani telefonu ?
30-12-2016 20:29
Mat napisał(-a):Pawlak007 napisał(-a):Już zgłosiłem i teraz czekam. Reset routera czyli przywrócić go do ustawień fabrycznych?Czytałem że aby ten cały DLM ustawił większą prędkość router musi być włączony przez około 2 tyg non stop prawda to czy mit ? Ogó [...]
30-12-2016 20:26
Swój problem również z niską prędkością Neostrady zgłosiłem we wtorek rano. Jak na razie nie dostałem żadnej informacji a numer podałem poprawny. Trzeba czekać co zrobisz jak nic nie zrobisz