3
Postów
2
Kudo
0
Rozwiązania
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
17-06-2018 19:47
Zapomniałam że jest coś takiego jak błękitna linia;) Więc po pół dnia dzwonienia z komórki pod 501100100 i rozmów wylacznie z automatem, pan w końcu odebrał na błękitnej linii. Przyjął zgloszenie-czas usunięcia usterki do 84h.
17-06-2018 14:44
Dziękuję. Od tego kontaktu zaczęłam ale konsultanci dzis nie pracują. Czyli muszę czekać do jutra.
17-06-2018 14:36
Czy we Wrocławiu jest jakaś awaria Neostrady? Od 2h nie działa u mnie. Urządzenie zrestartowane - fun box, podłączenia sprawdzone. I nic. Telefon stacjonarny w Orange działa normalnie. Oczywiście w niedzielę nie mam gdzie tego zgłosić lub zapytać bo infoli [...]
17-06-2018 19:47
Zapomniałam że jest coś takiego jak błękitna linia;) Więc po pół dnia dzwonienia z komórki pod 501100100 i rozmów wylacznie z automatem, pan w końcu odebrał na błękitnej linii. Przyjął zgloszenie-czas usunięcia usterki do 84h.