Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎19-03-2018
‎16-10-2018
Bolaudio
Poziom 15, Badacz Przestworzy
Poziom 15, Badacz Przestworzy
Punkty: 3733
10
9
0
0
offline
ostatnia aktywność: 16-10-2018 13:16

Osiągnięcia

Druga Rocznica

Roczniak

II Urodziny Społeczności

1 like

1 odpowiedź

1 temat

Pierwsze lądowanie

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Bałagan w Multiboksie

To niestety przestało działać, uznano mi reklamację tzn konkretnie uaktywnienie ponownie multibox gold w kwietniu, po czym co i raz zgłaszałem a to w jednym salonie, a to w drugim, a to na infolinii w salonie kilkukrotnie na czacie. Raz nawet miły pan zadz [...]

Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange

Nie wiem mi stary Orange pasował, ale jeszcze wcześniejszy właściwie. W wyniku jakichś błędów związanych z brakiem możliwości przejścia na nowe Orange kolega z supportu zaproponował, żebym ponownie założył konto na stary wtedy migracja się udała na nowe MO [...]

Bałagan w Multiboksie

► Wątek został wyodrębniony z tematu Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange - Moderator Wiktor ◄ Najstarsi górale chyba też nie wiedzą skąd bałagan w multiboxie i dlaczego po koniecznej zmianie loginu, a dokładniej ponownym założeniu konta w starym Orange [...]

Puste załączniki z zapisem rozmów na czacie

@Sołtysnapisał(-a)► Temat został przeniesiony z kategorii Abonament (etykiety: klient indywidualny, internet mobilny, umowa). Dodatkowo doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄ Witam, od czasu jak podpisałem ostatnią umowę i czuję się oszukany zaczął [...]

Kontakt z orange 2018

Niestety muszę potwierdzić, dawniej robiłem zgłoszenie na stronie i wszystko miałem załatwione po czasie co chciałem ewentualnie dzwoniono do mnie, żeby coś doprecyzować. Dziś jest tak, że wchodzę na chat tłumaczę coś kilka razy i jak grochem o ścianę ja s [...]

Ciągły komunikat o błędzie przy migracji do nowego Mój Orange

WitamTak @Artur założyłem nowe konto na starej wersji portalu, które umożliwiło mi migracje do kolejnego konta tym razem w wersji Nowy Mój Orange za co należy się koledze podziękowanie. Niestety rozwiązanie to jest dla mnie częściowo satysfakcjonujące, pon [...]