Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19546
  • 56570
  • 768

Prace planowane na Mój Orange

Apka już została włączona. Pewnie znowu tylko podgląd, mogą jeszcze w tle trwać pracę serwisowe.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19546
  • 56570
  • 768

Prace planowane na Mój Orange

Jakaś awaria aplikacji i konta Mój Orange. Około godziny 5-tej na kolejnych kontach zaczęła pojawiać się buźka z informacją, że Nasz błąd, coś się nie ściągnęło...

Screenshot_2024-08-08-06-14-00-983_pl.orange.mojeorange.jpg

Po wylogowaniu i zalogowaniu ponownie na konto komunikat: Ups! Coś poszło nie tak.

Screenshot_2024-08-08-06-16-09-075_pl.orange.mojeorange.jpg

Natomiast już obecnie na stronie internetowej komunikat po zalogowaniu: Na chwilę zamykamy - właśnie ulepszamy stronę.

Zrzut ekranu 2024-08-08 061931.jpg

 

_________

* edycja wpisu - Bartłomiej


Zespół Nasz Orange
  • 3073
  • 12085
  • 66

Prace planowane na Mój Orange

Kiedy?

21.09.2024 18:00 do 23.09.2024 02:00. Zakończenie jest planowane o 02:00, ale może się wydłużyć.

 

Co nie będzie działać?

Aplikacja Mój Orange oraz Mój Orange na orange.pl. W tym czasie Doradcy też nie będą mogli zrealizować większości spraw. Za to przepraszamy. Wszelkie sprawy prosimy załatwić wcześniej lub po zakończeniu prac. Uszkodzenia w tym czasie będzie można zgłosić przez Maxa (na czacie lub infolinii), czy przez Doradcę.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 395
  • 1446
  • 1

Prace planowane na Mój Orange

@Wojciech   w jakim celu i po co robi się cykliczne modyfikacje - prace  planowane na Mój Orange  , aktualizacje aplikacji Mój Orange , jeżeli nie robi się właściwej korekty , i  np. nadal nie działa  już tutaj sygnalizowany na forum , w aplikacji  5.109  speedtest  ?

Pozdrawiam .


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1783
  • 6275
  • 71

Prace planowane na Mój Orange

Na innym forum sygnalizowali i narzekali, że promocja Powrót do szkoły wyłączyła zawieszony NL cykliczny i lub wyzerowała GB w zawieszonym NL cyklicznym. Podobno to maja naprawić i dać rekompensatę?

Mi tez, ale trochę wcześniej zżarło GB w zawieszonym NL cyklicznym po aktywacji jednorazowego, ale w specyficznej sytuacji. Po prostu karta miała już nawet pójść do kosza po wykorzystaniu wszystkich GB, ale doszła promocja 5400GB i sama rejestracja do tej promocji dała w zawieszonym NL 450GB na 31 dni. Oczywiście w takiej sytuacji nie ma GB w roamingu UE.

Automatyczny proces przywracania zamrożonych GB w NL zaczyna się chyba od GB w UE i jak są zerowe to zostaje przerwany. Guzik inaczej działa, w jednorazowych zniknął.

Mam tyle GB, że z powodu samych GB nawet nie reklamuję.

 

PS. 14:25 Aplikacja MO działa, strona MO nie.

PS2. Podwójnej weryfikacji w MO 5.108.0.xxxxxx nie mam, ale korzystam z internetu na przypisanym numerze do weryfikacji i aplikacji. Speed test nie działa.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19546
  • 56570
  • 768

Prace planowane na Mój Orange

@jan1 wygląda mi, że takie aktualizacje są wykonywane w celu wymiany oferty promocyjnej. Raczej nie stawiam na naprawy błędów w aplikacji.

Poprzednia wersja apki 4.XX działała dobrze i osobiście nie przypominam sobie, abym miał przerwy w dostępie do danych w starej wersji aplikacji. W wersji 5.XX już niestety występują problemy.

Kiedyś, chyba na AMA, było wspomniane, że zmiana apki z wersji 4.XX na 5.XX była potrzebna, ponieważ poprzednia poprzednia wersja miała mniej możliwości. Czyli obecna wersja jest rozbudowana o promocję i sklep. Jest zysk z aplikacji, nie ważne że działa niestabilnie i brak informacji potrzebnych użytkownikowi o swoich usługach.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 395
  • 1446
  • 1

Prace planowane na Mój Orange


@ketrasaArturnapisał(-a)

@jan1 wygląda mi, że takie aktualizacje są wykonywane w celu wymiany oferty promocyjnej. Raczej nie stawiam na naprawy błędów w aplikacji.

.........czyli obecna wersja jest rozbudowana o promocję i sklep. Jest zysk z aplikacji, nie ważne że działa niestabilnie i brak informacji potrzebnych użytkownikowi o swoich usługach.


@ketrasaArtur  każdy z nas ,  ma jakieś swoje usługi  i  brak  potrzebnych prawdziwych  informacji , oraz wiedzy  potencjalnym użytkownikom , mija się z celem funkcjonowania  w/w aplikacji , pokazując jej  całkiem inne prznaczenie . Komu należy zgłaszać naprawy zauważonych  błędów w aplikacji , jeżeli  @Wojciech  jeszcze nie ustosunkował się do tego tematu , a w innych sytuacjach  błyskawicznie reaguje .

Dziękuję  i pozdrawiam .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19546
  • 56570
  • 768

Prace planowane na Mój Orange

@jan1 wielokrotnie o problemach z aplikacją pisałem na adres podany w pomocy technicznej sklepu Google Play, kiedyś to był adres: aplikacjamojorange@orange.com, później zmieniono na mojo.range@orange.com. Niestety brak odpowiedzi. Obecnie podawana jest informacja, aby błędy i sugestie zgłaszać na forum nasz.orange.pl 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 395
  • 1446
  • 1

Prace planowane na Mój Orange

Witam ponownie. 

@ketrasaArtur     widzę  że rozumiemy się bez słów , bo u mnie również w zgłoszonych uwagach , sugestiach  czy propozycjach , w różnych tematach - brak odpowiedzi .  Piszesz żeby zgłaszać na forum nasz.orange.pl

Ale oczywiście zgłaszać zawsze można .... tylko po co zgłaszać , jak  wszystko jest dokładnie  tak , jak przed zgłoszeniem , jakby nie było żadnego zgłoszenia  !!! 

Dziękuję  i pozdrawiam .


Zespół Nasz Orange
  • 3073
  • 12085
  • 66

Prace planowane na Mój Orange


@jan1 napisał(-a)

@Wojciech   w jakim celu i po co robi się cykliczne modyfikacje - prace  planowane na Mój Orange  , aktualizacje aplikacji Mój Orange , jeżeli nie robi się właściwej korekty , i  np. nadal nie działa  już tutaj sygnalizowany na forum , w aplikacji  5.109  speedtest  ?

Pozdrawiam .


Wczoraj miałem wolne, to nie zdążyłem jeszcze odpisać.

Prace planowanie - zazwyczaj wprowadzenie nowej oferty w systemach. Poprawę błędów w systemach, ale tych, których Klient nie zobaczy.

Aktualizacje aplikacji - popraw błędów, czy dodawanie nowych funkcji.

5.108 wprowadziła lub naprawiła:

  • Zmiana nazwy kafla na płatnościach w apc
  • Ukrycie przycisku "Przedłuż ważność"
  • Po kliknięciu dzwonka następuje wylogowanie
  • iOS nie działa krzyżyk zamykający powiadomienie push o mobilnej
  • na liście powiadomień mobilna autoryzacja nie pokazuje się jako pierwsza
  • Wydłużenie czasu między kolejnymi próbami pobrania statusu płatności
  • i jeszcze inne poprawki, które mi nie wiele mówią

Trochę mało interesujące rzeczy i większość ich zapewne nawet nie zauważy.

 

Poprawę funkcji speed-test postaramy się zaadresować. W najbliższej aktualizacji nie będzie poprawione.