- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Apka już została włączona. Pewnie znowu tylko podgląd, mogą jeszcze w tle trwać pracę serwisowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Jakaś awaria aplikacji i konta Mój Orange. Około godziny 5-tej na kolejnych kontach zaczęła pojawiać się buźka z informacją, że Nasz błąd, coś się nie ściągnęło...
Po wylogowaniu i zalogowaniu ponownie na konto komunikat: Ups! Coś poszło nie tak.
Natomiast już obecnie na stronie internetowej komunikat po zalogowaniu: Na chwilę zamykamy - właśnie ulepszamy stronę.
_________
* edycja wpisu - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Kiedy?
21.09.2024 18:00 do 23.09.2024 02:00. Zakończenie jest planowane o 02:00, ale może się wydłużyć.
Co nie będzie działać?
Aplikacja Mój Orange oraz Mój Orange na orange.pl. W tym czasie Doradcy też nie będą mogli zrealizować większości spraw. Za to przepraszamy. Wszelkie sprawy prosimy załatwić wcześniej lub po zakończeniu prac. Uszkodzenia w tym czasie będzie można zgłosić przez Maxa (na czacie lub infolinii), czy przez Doradcę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@Wojciech w jakim celu i po co robi się cykliczne modyfikacje - prace planowane na Mój Orange , aktualizacje aplikacji Mój Orange , jeżeli nie robi się właściwej korekty , i np. nadal nie działa już tutaj sygnalizowany na forum , w aplikacji 5.109 speedtest ?
Pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Na innym forum sygnalizowali i narzekali, że promocja Powrót do szkoły wyłączyła zawieszony NL cykliczny i lub wyzerowała GB w zawieszonym NL cyklicznym. Podobno to maja naprawić i dać rekompensatę?
Mi tez, ale trochę wcześniej zżarło GB w zawieszonym NL cyklicznym po aktywacji jednorazowego, ale w specyficznej sytuacji. Po prostu karta miała już nawet pójść do kosza po wykorzystaniu wszystkich GB, ale doszła promocja 5400GB i sama rejestracja do tej promocji dała w zawieszonym NL 450GB na 31 dni. Oczywiście w takiej sytuacji nie ma GB w roamingu UE.
Automatyczny proces przywracania zamrożonych GB w NL zaczyna się chyba od GB w UE i jak są zerowe to zostaje przerwany. Guzik inaczej działa, w jednorazowych zniknął.
Mam tyle GB, że z powodu samych GB nawet nie reklamuję.
PS. 14:25 Aplikacja MO działa, strona MO nie.
PS2. Podwójnej weryfikacji w MO 5.108.0.xxxxxx nie mam, ale korzystam z internetu na przypisanym numerze do weryfikacji i aplikacji. Speed test nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@jan1 wygląda mi, że takie aktualizacje są wykonywane w celu wymiany oferty promocyjnej. Raczej nie stawiam na naprawy błędów w aplikacji.
Poprzednia wersja apki 4.XX działała dobrze i osobiście nie przypominam sobie, abym miał przerwy w dostępie do danych w starej wersji aplikacji. W wersji 5.XX już niestety występują problemy.
Kiedyś, chyba na AMA, było wspomniane, że zmiana apki z wersji 4.XX na 5.XX była potrzebna, ponieważ poprzednia poprzednia wersja miała mniej możliwości. Czyli obecna wersja jest rozbudowana o promocję i sklep. Jest zysk z aplikacji, nie ważne że działa niestabilnie i brak informacji potrzebnych użytkownikowi o swoich usługach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@ketrasaArturnapisał(-a)@jan1 wygląda mi, że takie aktualizacje są wykonywane w celu wymiany oferty promocyjnej. Raczej nie stawiam na naprawy błędów w aplikacji.
.........czyli obecna wersja jest rozbudowana o promocję i sklep. Jest zysk z aplikacji, nie ważne że działa niestabilnie i brak informacji potrzebnych użytkownikowi o swoich usługach.
@ketrasaArtur każdy z nas , ma jakieś swoje usługi i brak potrzebnych prawdziwych informacji , oraz wiedzy potencjalnym użytkownikom , mija się z celem funkcjonowania w/w aplikacji , pokazując jej całkiem inne prznaczenie . Komu należy zgłaszać naprawy zauważonych błędów w aplikacji , jeżeli @Wojciech jeszcze nie ustosunkował się do tego tematu , a w innych sytuacjach błyskawicznie reaguje .
Dziękuję i pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@jan1 wielokrotnie o problemach z aplikacją pisałem na adres podany w pomocy technicznej sklepu Google Play, kiedyś to był adres: aplikacjamojorange@orange.com, później zmieniono na mojo.range@orange.com. Niestety brak odpowiedzi. Obecnie podawana jest informacja, aby błędy i sugestie zgłaszać na forum nasz.orange.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Witam ponownie.
@ketrasaArtur widzę że rozumiemy się bez słów , bo u mnie również w zgłoszonych uwagach , sugestiach czy propozycjach , w różnych tematach - brak odpowiedzi . Piszesz żeby zgłaszać na forum nasz.orange.pl
Ale oczywiście zgłaszać zawsze można .... tylko po co zgłaszać , jak wszystko jest dokładnie tak , jak przed zgłoszeniem , jakby nie było żadnego zgłoszenia !!!
Dziękuję i pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@jan1 napisał(-a)
@Wojciech w jakim celu i po co robi się cykliczne modyfikacje - prace planowane na Mój Orange , aktualizacje aplikacji Mój Orange , jeżeli nie robi się właściwej korekty , i np. nadal nie działa już tutaj sygnalizowany na forum , w aplikacji 5.109 speedtest ?
Pozdrawiam .
Wczoraj miałem wolne, to nie zdążyłem jeszcze odpisać.
Prace planowanie - zazwyczaj wprowadzenie nowej oferty w systemach. Poprawę błędów w systemach, ale tych, których Klient nie zobaczy.
Aktualizacje aplikacji - popraw błędów, czy dodawanie nowych funkcji.
5.108 wprowadziła lub naprawiła:
- Zmiana nazwy kafla na płatnościach w apc
- Ukrycie przycisku "Przedłuż ważność"
- Po kliknięciu dzwonka następuje wylogowanie
- iOS nie działa krzyżyk zamykający powiadomienie push o mobilnej
- na liście powiadomień mobilna autoryzacja nie pokazuje się jako pierwsza
- Wydłużenie czasu między kolejnymi próbami pobrania statusu płatności
- i jeszcze inne poprawki, które mi nie wiele mówią
Trochę mało interesujące rzeczy i większość ich zapewne nawet nie zauważy.
Poprawę funkcji speed-test postaramy się zaadresować. W najbliższej aktualizacji nie będzie poprawione.