- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat przeniesiony z działu Internet domowy - moderator Kinga.
Witam, mam podpisaną umowę o internet mobilny za 59,90. Chciałem dobrać sobie urządzenie na raty bez abonamentu, jednak pokazuje mi się, że usługa jest dla mnie niedostępna. Ktoś się orientuje co to może oznaczać? Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jakubek766 sprawdzałem przed chwilą, i na stronie orange.pl sklep działa prawidłowo. Zakup na raty mogę wykonać jako użytkownik zalogowany, bądź nowy.
Jeżeli dalej masz kłopot z zamówieniem, to skontaktuj się z BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Raty - usługa jest niedostępna
@jakubek766 może dane urządzenie nie jest dostępne w ofercie ratalnej.
Proponuję wejść jeszcze raz na stronę sklepu i bez logowania ponownie sprawdzić możliwość zakupu na raty.
Wyczyść również ciasteczka i/lub spróbuj na innej przeglądarce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jakubek766 sprawdzałem przed chwilą, i na stronie orange.pl sklep działa prawidłowo. Zakup na raty mogę wykonać jako użytkownik zalogowany, bądź nowy.
Jeżeli dalej masz kłopot z zamówieniem, to skontaktuj się z BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt