- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - nagrywanie serii
Mam problem z mulinagrywarka...
Chcąc nagrać serie to od początku tej usługi jest to zwykła loteria czy multinagrywarka „zaskoczy” i będzie nagrywać czy tez mimo komunikatu, że nagranie serii zostało zlecone żaden odcinek z serii się nie nagra. Nawet nie widać w zaplanowanych nagraniach. Przy próbie dodania ponownie wyskakuje komunikat, że nagranie jest już zlecone.
konsultanci na infolinii poza restartem samsunga do fabryki nic więcej nie robią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - nagrywanie serii
Nie wiem oczywiście jak działa rozpoznawanie serii, sezonów i odcinków, przypuszczam jednak, że Orange samo z siebie nic nie wie na ten temat, a jedyną informacją na której może bazować system multinagrywania jest informacja o programach pochodząca od dostawców treści. I w precyzji tej informacji (lub jej braku) należy szukać przyczyn.