Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04


Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 16
  • 0

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04

Witam. Jestem posiadaczem dekodera Sagecom WHD 80. Posiadam usługę orange love w pakiecie z mobilnym internetem domowym (Huawei B315). Korzystam z telewizji satelitarnej. W dniu dzisiejszym chciałem wykonać reset do ustawień fabrycznych swojego dekodera za pomocą przycisków DCD, gdyż dekoder nie działał właściwie. Oczywiście wykonałem reset ustawień, jednak od tego momentu rozpoczyna się procedura testu połączenia i pojawia się informacja o wyszukiwaniu kart dostępu. W tym momencie proces się zatrzymuje i pojawia się komunikat błąd autoryzacji Kod błędu S04. Nadmieniam, że internet w routerze działa. Próbowałem już podłączać dekoder za pomocą kabla ethernet oraz Wi-fi - bez rezulatów. Niestety na infolinii nikt nie był mi w stanie pomóc. Nadmieniam, że połączenie z internetem jest, gdyż pali się zielona dioda oraz wyświetla się godzina na dekoderze. Proszę o pomoc. 

5 ODPOW. 5

Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 883
  • 43

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04

Dobrze abyś sprawdził na swoim koncie Mój Orange dla Internetu dla Domu, czy masz poprawnie ustawioną strefę domową. Dla opcji Love 3U jest dedykowana usługa, która nazywa się "N Strefa Internetu Domowego" Musi mieć ona parametry zgodne z tym gdzie fizycznie korzystasz z TV.
Znajdziesz ją w zakładce Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe -> Pakiety i usługi dodatkowe -> Zarządzaj

Konto usunięte

Nie dotyczy

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04

Kod błędu to problem z internetem, najlepiej stosować kabel, jeśli dekoder po resecie nie przechodzi procedury to usterkę ma lub brak masz uprawnień na koncie, zgłoszenie zrób, niech sprawdzą usługę, jak wszystko ok to dekoder do wymiany.


Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 16
  • 0

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04

Wyznaczyłem strefę internetu domowego, gdyż jak się okazało nie była wyznaczona. Pomimo tego dekoder dalej nie przechodzi procedury. Cały czas zatrzymuje się na etapie wyszukiwanie karty dostępu. Próbowałem go już uruchamiać przez Wifi oraz kabel - niestety bez rezultatów. Dalej pojawia się błąd "S04". Wczoraj zgłosiłem usterkę, Pan z Infolinii powiedział, że informatyk sprawdzi usługę i będą się ze mną kontaktować. Ciekawe ile to potrwa. 


Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 16
  • 0

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04

Witam. Dalej nikt nie jest mi w stanie pomóc. Z infolinii usłyszałem, iż teraz muszę czekać aż zostanie zaktualizowany nowy adres świadczenia usługi TV. Chodzi o to, że się przeprowadziłem, a nie zgłosiłem tego w Orange. Stąd, teraz czekam aż zaktualizują dane, żeby mógł do mnie w ogóle przyjechać technik.
Czy wpływ na zaistniałą sytuację mógł mieć restart dekodera? Wszystko działało, a gdy przeprowadziłem restart dekodera do ustawień fabrycznych korzystając z funkcji DCD to już nie chciał się uruchomić. Proszę o pomoc bo minął tydzień a Ja wciąż bez TV. Pozdrawiam.


Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Błąd autoryzacji - Kod błędu S04

U mnie test połączenia trwał kilka godzin, wymiana dekodera nic nie dała. Pomogło wejście na serwer neostrady (192.168.1.1) po zalogowaniu w opcjach zaawansowanych, połączenie z Internetem i usunięcie z loginu końcówki /ipv6, potem ponowny restart dekodera guzikiem off/on. Problem zniknął. Może to?