Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aktywacja HBO Go

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Aktywacja HBO Go

Witam, zakupiłem pakiet HBO z HBO Go. W jaki sposób się zalogować do aplikacji hbo go?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Aktywacja HBO Go

Zakładasz @Tymoteusz konto na hbogo.pl , Numerem klienta to numer ewidencyjny na rachunku. Jest to 14-cyfrowy ciąg, potem już z górki, można to oglądać wszędzie jak już masz konto.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

Aktywacja HBO Go

Rejestrujesz konto danymi operatora i logujesz się.

Anonim

Nie dotyczy

Aktywacja HBO Go

Zakładasz @Tymoteusz konto na hbogo.pl , Numerem klienta to numer ewidencyjny na rachunku. Jest to 14-cyfrowy ciąg, potem już z górki, można to oglądać wszędzie jak już masz konto.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Aktywacja HBO Go

Niestety nie mogę aktywować konta , które powinno być aktywne od 05.12.2019.Widzę w Orange pod tym względem nic się nie zmieniło i w dalszym ciągu trzeba wszystko reklamować.Jeszcze w połowie listopada 2019 roku rozmawiałem z konsultantem przez telefon , który powiedział , że HBO GO będzie aktywne od 05.12.2019 a tu taka "wspaniała" niespodzianka ze strony Orange.

Potem się dziwić , że ludzie uciekają stąd nawet do gorszych usługodawców.Tyle reklamacji ile ja złożyłem i pewnie jeszcze złożę w Orange nigdy nie miało prędzej miejsca.Pod tym względem Orange bije rekordy.

Satysfakcja klienta już dawno zdruzgotana a zaraz będę składał kolejną reklamację za naliczanie opłat abonamentowych dla telefonów komórkowych.Człowiek dał szansę Orange i przedłużył umowę ale widać nie zależy firmie na tym by był zadowolony z usług.Oczywiście wszystkie pola były uzupełnione.

 


HBO GO ORANGE 2020-02-04 15_35_35.png

Anonim

Nie dotyczy

Aktywacja HBO Go

@Gatts  jeśli nie masz aktywnej usługi HBO GO to się nie zalogujesz, opis logowania jest w temacie, inna sprawa że czasem bug jest na serwerze i nawet mając aktywne konto> nie da się zalogować 😉


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Aktywacja HBO Go


@Gattsnapisał(-a)

Niestety nie mogę aktywować konta , które powinno być aktywne od 05.12.2019.Widzę w Orange pod tym względem nic się nie zmieniło i w dalszym ciągu trzeba wszystko reklamować.Jeszcze w połowie listopada 2019 roku rozmawiałem z konsultantem przez telefon , który powiedział , że HBO GO będzie aktywne od 05.12.2019 a tu taka "wspaniała" niespodzianka ze strony Orange.

Potem się dziwić , że ludzie uciekają stąd nawet do gorszych usługodawców.Tyle reklamacji ile ja złożyłem i pewnie jeszcze złożę w Orange nigdy nie miało prędzej miejsca.Pod tym względem Orange bije rekordy.

Satysfakcja klienta już dawno zdruzgotana a zaraz będę składał kolejną reklamację za naliczanie opłat abonamentowych dla telefonów komórkowych.Człowiek dał szansę Orange i przedłużył umowę ale widać nie zależy firmie na tym by był zadowolony z usług.Oczywiście wszystkie pola były uzupełnione.

 


@Gatts a miałeś już reklamacje reklamacji? Ja już ten etap przerabiałem. Niekompetencja w odpowiedzi reklamac yjnej była taka, że poszedłem z nią do salonu gdzie zawierałem umowę i osoba u której przenosiłem usługę/zawierałem nową za głowę się złapała 🙂

 

@Anonim czy klienci muszą znać się na bug-ach, czy jeśli zamawiają usługę, płacą za nią, to bez tajników technicznych oczekiwać mogą poprawności usług. wiem, że są błędy i różne przypadki, ale jakoś ja i jak widzę nie tylko ja natrafiamy na te "przypadki" regularnie, ojej. 

Anonim

Nie dotyczy

Aktywacja HBO Go

@Tob problem z logowaniem to HBO GO jest znany i często występuje, wsparcie nawet nie raczy odpowiedzieć, miałem takie coś kilka razy, serwer też bugi łapie i wkurza mnie to mocno, płacę subskrypcję a oglądać się nie da.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Aktywacja HBO Go

Nic się nie zmieniło w Orange.Co z tego , że przyjmują reklamację ale nie poczuwają się do błędów jakie popełniają.Dostajesz przeprosiny , które są dobre bo świadczą o kulturze ale co mi po tym gdy podpisując umowę kompleksową zwracałeś uwagę na każdy szczegół.HBO GO nie mam w pakiecie , a że zostałem wprowadzony w błąd to mi zwrócą pieniądze.Widać za 10 złotych miesięcznie HBO i GO nie wchodziło w ramy promocji więc po co w ogóle zwodzić klienta i mówić co innego.

Na szczęście sam nagrywam rozmowy więc jakby coś poszło nie tak to miałbym swoje pliki audio bo już sporo razy się na tym przejechałem.

Dalszy ciąg anty reklamy Orange trwa w najlepsze.Dobrze , że Internet działa bez zarzutu i wciągu 5lat miałem tylko z cztery awarie przy czym trzy kilkuminutowe a jedna prawie 16 godzinna bo jakaś koparka sobie światłowód ucięła bo rejon cały czas jest rozbudowywany i powstaję nowe domki/mieszkania.

Jestem w stanie wiele rzeczy zrozumieć ale nie lepiej dbać o klienta niż cały czas go zniechęcać? Chciałbym dla odmiany mieć chociaż kwartał spokoju i nic nie reklamować w Orange ale chyba to nie możliwe patrząc w przeszłość.