Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

brak sieci po aktualizacji do Androida 6.0.1

Po ostatniej aktualizacji oprogramowania telefon gubi sieć nawet kilka razy w ciągu dnia. Nie pomaga włączenie/wyłączenie trybu samolotowego, jedynie ponowne uruchomienie telefonu. Bez tego sieć jest nieaktywna i możliwe są jedynie połączenia alarmowe, wyświetla się informacja o braku karty sim. Czy ktoś miał podobny problem lub wie, jak to rozwiązać?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

brak sieci po aktualizacji do Androida 6.0.1

[ Edytowane ]

@ewelinajotWykonaj przywracanie do ustawień fabrycznych tez może, być problem z sama karta sim.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 34, Ekspert
  • 2594
  • 3480
  • 112

brak sieci po aktualizacji do Androida 6.0.1

@ewelinajot, zrób jak napisał @Konto usunięte, ponieważ w większości powrót do ustawień fabrycznych pomaga. Warto jeszcze dla pewności wyciągnąć i ponownie włóżyć kartę sim. Może źle była włożona. Jeszcze jedno...jaki telefon i jaki rodzaj kart sim...nano, micro czy standard sim?

Out do odwołania...

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

brak sieci po aktualizacji do Androida 6.0.1

Dziękuję za odpowiedzi - model telefonu to Samsung Galaxy A5, więc karta nano sim, do której otwarcia potrzebowałabym specjalnej igły (czy istnieje jakiś inny sposób na otwarcie tego zamknięcia? rozwiązanie jest trochę bez sensu). Nie wydaje mi się jednak, żeby jej otwieranie było konieczne, bo do czasu aktualizacji wszystko działało poprawnie, teraz przez większość czasu karta działa właściwie, ale są momenty, że telefon przestaje ją widzieć, nawet przerywając rozmowę telefoniczną. Czy przywrócenie ustawień fabrycznych jest rzeczywiście konieczne? 

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

brak sieci po aktualizacji do Androida 6.0.1

@ewelinajot Sprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.

0 Lubię to
Odpowiedz