24-07-2017
18:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-07-2017
18:05
Salon uszkodził telefon
Witam. Zwracam się do Państwa o pomoc w sprawie reklamacji Telefonu komórkowego.
Sytuacja wygląda następująco.Zareklamowałem telefon Sony Z3 compact z tytułu gwarancji w salonie Orange z powodu odklejającego się wyświetlacza w górnej części obudowy i nie działającego czujnika zbliżeniowego.Przy reklamacji zostało spożądzone przez pracownika salonu Orange zgłoszenie pisemne reklamacji , w którym była opisana wada którą reklamuję,jak również stan wizualny telefonu tj (pęknięty panel tylni telefonu,rysy,otarcia.) Telefon został wysłany przez salon do gwaranta.
Po upływie paru dni dostałem informację ze strony salonu o wystawienu przez gwaranta kosztorysu na naprawę, ponieważ stwierdził On uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza. Udałem się do salonu w celu wyjaśnienia.Na miejscu Pani z salonu pokazała mi mój telefon na zdjęciu z potłuczonym wyświetlaczem przednim.Przypomnę że w momencie zgłoszenia reklamacji wyświetlacz był cały co potwierdziła Pani z salonu. Uszkodzenie przedmiotu musiało nastąpić albo w salonie ,albo w transporcie do gwaranta,przez co Ten odrzucił gwarancję z powodu uszkodzenia mechanicznego.
Moim zdaniem winę ponosi salon Orange który niewłaściwie zabezpieczył przesyłkę przez co została ona uszkodzona.Problem polega na tym iż nie poczuwa on się do winy.
Proszę o pomoc i podpowiedz jakich roszczeń mogę rządać od salonu.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
24-07-2017
20:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-07-2017
20:48
Salon uszkodził telefon
Cześć,
Uszkodzenie powstało albo z winy salonu, albo z winy firmy kurierskiej albo z winy serwisu. Niestety nie dojdziesz kto zawinił. Złoż reklamację w której domagasz się zwrotu kwoty za telefon lub nowego telefonu. Na przyszłosc kupuj telefon sam a nie przez operatora, wtedy nie będziesz się uzerał z salonem.