Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mi 9t Pro wymiana czy kolejna naprawa?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 11
  • 0

Mi 9t Pro wymiana czy kolejna naprawa?

Witam serdecznie 

Mam problem ze swoim telefonem

Telefon wzięty na przedłużenie umowy w styczniu lutym już dokładnie nie pamiętam.

Po jakiś 2-3 miesiącach telefon odesłany na serwis ccs gdyż przy niskich temperaturach jakiś 2-10 i wilgotnym powietrzu nie podświetlał się ekran oraz telefon miał ogólne problemy w obsłudze.

Serwis stwierdził wadliwą płytę główną.

Po wizycie w serwisie (telefon wrócił w czerwcu) było wszystko ok.

Lecz we wrześniu zaczął strasznie zamulać transmisje danych i potrafil ładować strony do 30-40 sekund i tak samo aktualności na Facebooku czy innych mediach 

A w grudniu wrócił problem z wyświetlaczem lecz ze zdwojoną siła.

Teraz telefon żeby funkcjonowac potrzebuje pary godzin w bardzo ciepłym otoczeniu ale i przy tym strasznie klatkuje oraz przycina się na najprostszych czynnościach np wybieraniu kontaktu.

Co w takiej sytuacji robić ?

Mogę zarządzać wymiany telefonu na nowy wolny od wad czy jak to wygląda ?

I gdzie mam się zgłosić ?

Do Orange tam gdzie "kupilem" telefon czy do serwisu ccs ?

Trzeba pisać jakieś pismo czy jak to ma wyglądać ?

Pozdrawiam serdecznie

 

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19998
  • 57818
  • 785

Mi 9t Pro wymiana czy kolejna naprawa?

@Arturek91 skro już kontynuujesz naprawę przez serwis, to ja bym dalej zgłaszał problem z telefonem w serwisie. Po kilku nieudanych naprawach powinien telefon być wymieniony na nowy, ale trzeba się spieszyć, bo mało czasu już zostało na gwarancji. 

Anonim

Nie dotyczy

Mi 9t Pro wymiana czy kolejna naprawa?

@Arturek91  albo znowu serwis, albo skorzystaj z rękojmi i żądaj telefonu wolnego od wad w Salonie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 11
  • 0

Mi 9t Pro wymiana czy kolejna naprawa?

@Anonim 

Żądaj czyli mam pięścią w stół trzasnąć tak ? 😏
A tak serio to jak to wyglada jeśli chodzi o rękojmia?
Muszę jakiś pismo stworzyć/napisać czy wystarczy iść do salonu i na "mordę" się z nimi umówić oddać stary telefon i czekać co dalej ?
Nie miałem nigdy takiego problemu i nie bardzo wiem co robić.
I jak to będzie ?
Dostanę taki sam nowy  telefon ?
Czy dostanę nowy telefon o tej wartości (biorąc pod uwagę cenę w tamtym roku) czy gotówkę?

Anonim

Nie dotyczy

Mi 9t Pro wymiana czy kolejna naprawa?

@Arturek91  jest (Powiatowy/ Miejski) rzecznik praw konsumentów, skorzystaj z jego pomocy.