- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
Witam , mam problem odnośnie mojego numeru telefonu. Miałem abonament i poszedłem zrezygnować z umowy , myślałem że z końcem umowy nr przejdzie na kartę natomiast został wyłączony.....
Co mam zrobić teraz aby odzyskać nr telefonu ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
Składając rezygnację złożyłeś wniosek o migrację numeru do oferty na kartę? Jeśli tak, to złóż reklamację orange.pl/kontakt. Jeśli nie zaznaczałeś, że chcesz aby numer był zachowany, możesz napisać pismo z prośbą o przywrócenie numeru, ale niestety nie ma gwarancji, że zostanie on Ci przywrócony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
Jesteś pewny, że numer został zdezaktywowany? Może jesteś za granicą? Po przejściu, wyłączany jest roaming. Możesz go włączyć w Mój Orange lub na czacie 🙂
Standardowe wypowiedzenie usług kończy się całkowitym wyłączeniem numeru. Jeśli chciałeś, aby numer przeszedł do oferty na kartę, nalezało złożyć odpowiednią dyspozycję w salonie, nie wcześniej niż na 30 dni przed końcem umowy.
Wejdź do nas na czata, a postaramy się wyjaśnić sprawę i ewentualnie napisać, co należy w tej sytuacji zrobić 🙂