- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od jakiegoś czasu zmagam się z znikaniem sieci (transfer danych, jak i po prostu zasięg znika) podczas zwykłego użytkowania telefonu (iPhone 11). Np rozmowy tel co jakiś czas (różnie, nie w stałych odstępach) samoczynnie się rozłączają. Albo w czasie używania internetu znika zasięg, potem ponownie wraca i tak parokrotnie, aż w końcu niby jest zasięg, ale nie działa internet. Z utworzonym hotspotem jest analogicznie. Wcześniej wszystko dobrze działało, a przywrócenie ustawień fabrycznych, wyzerowanie ustawień sieciowych, czy nawet wymiana karty z eSIM na SIM nic nie zmieniło. Macie może jakieś pomysły co może być przyczyną? Większość czasu tel działa normalnie.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim była też sugestia o uszkodzonym module GSM w telefonie. Może to być przyczyną. Każdy z operatorów ma przydział częstotliwości różniący się od siebie, ogólnie nazwane np. 800MHz. Widocznie telefon ma problemy z częstotliwościami Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@Anonim jak podasz lokalizację nadajnika, to można będzie dokładniej zweryfikować. Podejrzewam, że nadajnik może mieć awarie lub jest zakłócany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@ketrasaArtur Raczej to nie jest kwestia nadajnika, bo problem pojawia się w różnych miejscach w Polsce, w których byłem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@Anonim zweryfikuj więc działanie karty SIM na innym urządzeniu, a na smartfonie inna kartę SIM. Będzie można dokładniej zweryfikować czy jest problem z kartą SIM lub smartfonem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@ketrasaArtur Spróbowałem z kartą z nju i niestety problem także się pojawił. Jeszcze spróbuje z czymś spoza Orange łudząc się, że to kwestia sieci, a nie telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@Anonim czytając twoje posty, obstawiam usterkę telefonu i serwis polecam, chyba moduł GSM ma usterkę, ale trzeba diagnostykę telefonu zrobić 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@ketrasaArtur Przetestowałem kartę z Plusa i co ciekawe problem się nie pojawił 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@Anonim wygląda więc, że karta SIM jest uszkodzona. Trzeba więc udać się z kartą SIM do salonu i poprosić o bezpłatna wymianę uszkodzonej karty SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanikający zasięg
@ketrasaArtur Hmm tylko były tez problemy z kartą z nju, czyli ogólnie z kartami od Orange. Gdy przełoży się je do innych telefonów to działają dobrze, podobnie jak karta „konkurencji”.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim była też sugestia o uszkodzonym module GSM w telefonie. Może to być przyczyną. Każdy z operatorów ma przydział częstotliwości różniący się od siebie, ogólnie nazwane np. 800MHz. Widocznie telefon ma problemy z częstotliwościami Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »