Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podłączenie światłowodu, wieczne opóźnienia, zero informacji, POMOCY

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

Podłączenie światłowodu, wieczne opóźnienia, zero informacji, POMOCY

@limpdurstNiestety ale nikt ci tu nie pomoże. Jedynie bezpośredni kontakt z firmą która to buduje. Najlepiej z kierownikiem projektu lub ich projektantem. To są jedyni ludzie którzy mają wiedzę i realne możliwości na posunięcie sprawy do przodu. 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 24
  • 0

Podłączenie światłowodu, wieczne opóźnienia, zero informacji, POMOCY

Więc wreszcie się udało, jest już zamówiona usługa, monterzy umówieni za tydzień. Oby nic się nie wydarzyło po drodze... Pierwotny termin POPC 30.09.2020, pierwsze przesuniecie na 30.09.2021, drugie przesunięcie na 28.08.2022, termin dostepnosci uslugi 07.07.2022, montaz 20.07.2022. Jedyne wiarygodne i aktualne informacje dostalem mailem od zespolu CPPC i po kazdej wymianie maili z nimi prace nagle, magicznie posuwały sie do przodu. Powoli i w bólach, ale jednak. Jesli ktos jest w takiej sytuacji jak ja to wlasnie te droge polecam. Handlowców i wszelkie infolinie radze sobie darowac, szkoda nerwow. Pozdrawiam i życzę powodzenia... A wszystkim tytaj dziękuję za pomoc.

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 24
  • 0

Podłączenie światłowodu, wieczne opóźnienia, zero informacji, POMOCY

Jeszcze ciekawostka, na dowód że korespondencja z Centrum PPC przyniosła skutki, dzisiaj dostałem takiego maila:

"w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informujemy, że CPPC zwróciło się ponownie do beneficjenta ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA z prośbą o weryfikację zgłoszenia i stanowisko w tej sprawie. Zgodnie z przekazanymi informacjami punkt adresowy (PA) Milanówek, ul. Książenicka xx został wykonany w ramach (weryfikacja po ponownej wizji w terenie) zadania VIPowskiego. Jeżeli w dalszym ciągu występują problemy beneficjent ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA prosi o informację."


@limpdurstnapisał(-a)

Więc wreszcie się udało, jest już zamówiona usługa, monterzy umówieni za tydzień. Oby nic się nie wydarzyło po drodze... Pierwotny termin POPC 30.09.2020, pierwsze przesuniecie na 30.09.2021, drugie przesunięcie na 28.08.2022, termin dostepnosci uslugi 07.07.2022, montaz 20.07.2022. Jedyne wiarygodne i aktualne informacje dostalem mailem od zespolu CPPC i po kazdej wymianie maili z nimi prace nagle, magicznie posuwały sie do przodu. Powoli i w bólach, ale jednak. Jesli ktos jest w takiej sytuacji jak ja to wlasnie te droge polecam. Handlowców i wszelkie infolinie radze sobie darowac, szkoda nerwow. Pozdrawiam i życzę powodzenia... A wszystkim tytaj dziękuję za pomoc.

 


 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2315
  • 8788
  • 33

Podłączenie światłowodu, wieczne opóźnienia, zero informacji, POMOCY

zarobieni są i nadganiają tam gdzie ich cisną