- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
Dzień dobry,
mam ten smartfon z dystrybucji Orange, mam w nim dwie karty SIM sieci Orange, jedną na abonament oraz drugą na kartę.
Nie mam opcji, żeby włączyć WiFi calling. Na smartfonie jest zainstalowany oryginalny Android 11 z nakładką ColorOS V11.1. Według listy smartfonów obsługujących WiFi calling stworzonej przez Orange ten smartfon powinien mieć taką opcję.
Czy do aktywacji usługi konieczna jest aktualizacja do ColorOS w wersji 12?
Jak włączyć WiFi calling? Jest to możliwe w Android 11?
Oczywiście wszystkie pytania dotyczą smartfona od Orange i kart SIM w sieci Orange.
Jestem zadowolony z obecnego oprogramowania, szczególnie wydajności, nie mam czasu na ponowne konfigurowanie wszystkich ustawień.
Jestem pewien, że Android 12 spowoduje obniżenie wydajności urządzenia, ponieważ z założenia ma większe wymagania sprzętowe.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
@OppoReno sprawdź na infolinii lub czacie, czy masz na karcie SIM aktywne usługi. Jak nie, to poproś konsultanta o włączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
Cześć @OppoReno
OPPO Reno5 Z 5G znajduje się na liście trelefonów posiadających funkcje VoLTE. Według najnowszej listy co Ci podesłałem w pliku model ten posiada następujące funkcje: VoLTE, WiFi Calling, VoLTE roaming. Przesyłam Ci także linka Pomoc techniczna VoLTE - Voice over LTE w punkcie 3 są czynności Co trzeba zrobić, aby korzystać z VoLTE w Orange? https://www.orange.pl/omnibook/volte-voice-over-lte#
Zerknij do tego linka
Może coś Ci pomoże
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
VoLTE jest, ale WiFi calling brakuje 🙂 To dwie różne usługi.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
@OppoReno poproś konsultanta Orange o włączenie vowifi telefon *100 lub 510 100 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
@IreneuszCDnapisał(-a)@OppoReno poproś konsultanta Orange o włączenie vowifi telefon *100 lub 510 100 100
Dzwoniłem jest włączone. To nie to.
Zgłosiłem sprawę do Orange, mam numer zgłoszenia, czekam na odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
@OppoReno do wsparcia producenta napisz, coś nie tak z oprogramowaniem, jeśli usługa vowifi w Orange włączona i w telefonie też, bez dostępu do tego telefonu, nie doradzę lepiej i pewnie nikt inny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 WiFi calling
Wsparcie jedynie potwierdziło, że WiFi calling jest aktywne na obu kartach SIM.
Oczywiście nikt w Orange nie wie, czy trzeba zaktualizować oprogramowanie do ColorOS 12. Ja wiem, trzeba, inaczej nie będzie można uruchomić WiFi calling.
Aktualizacja od wersji ColorOS powoduje znaczne obniżenie wydajności urządzenia. Kolejny bubel od Orange. Skrajną głupotą było blokowanie tej opcji jeśli byla dostępna w fabryczynym oprogramowaniu.
Tak więc, OPPO Reno5 Z 8/128GB 5G Model CPH2211 z oprogramowanie od Orange wymaga aktualizacji do ColorOS 12, żeby WiFi calling działało. Czysta głupota ze strony Orange.