- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
Wczoraj przestał mi działać Internet w telefonie. Dzisiaj nie mogę też dzwonić. Przy próbie połączenia, automat mi mówi, że nie mam środków na koncie. Stanu konta sprawdzić kodem *124*# też nie mogę, bo wyświetla mi, że usługa nie dostępna w moim planie taryfowym. Mój plan to Smart Plan Mix 29,90. Faktury opłacone, umowa na czas nieokreślony. Żadnych usług itp., czy to przez automatyczne biuro obsługi czy przez stronę Orange nie zmieniałem. Nie wiem co jest grane. Może jakaś awaria jest? Ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
@konradk_ masz jeszcze MIX-a?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
No, chyba tak 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
@konradk_ w ofercie Orange już od dawna nie ma takiej oferty. Ciekawe, czy nie nastąpiły jakieś zmiany w Twojej taryfie.
Tu raczej kontakt z infolinią i wyjaśnienie sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
@konradk_ Witam. Skoro mówią, że brak środków to może, być błąd operatora udaj się do salonu najbliższego lub zadzwoń z innego nr telefonu na numer 510100100 i poproś, o wyjaśnienie błędu my nie mamy wglądu do twojego konta. https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
Próbowałem się na razie skontaktować przez czat, ale bot nie chce mnie połączyć z konsultantem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
@konradk_Na czacie musisz, napisać proszę o rozmowę z konsultantem z 5 razy i cię przełączy do konsultanta tak samo na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
Generalnie, problem jest taki, że bot mi pisze coś takiego:
W tej sprawie pomoże Ci doradca. Abym mógł Cię z nim połączyć zaloguj się do konta Mój Orange adresem e-mail. Pozostań proszę w tym oknie przeglądarki i kliknij w link: (link usnięty, bo nie chciało dodać) . Okno z naszym czatem pozostanie otwarte.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
@konradk_ na czacie jest problem techniczny z MAX-em i są duże kłopoty, aby przez czat porozmawiać z konsultantem. Trwa to już chyba z tydzień czasu. Obecnie najszybciej wyjaśnisz sprawę na infolinii: 510 100 100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w telefonie i możliwości wykonywania połączeń
Chyba się udało na Firefoxie. Tylko na razie czekam, bo konsultant zajęty 😉
- « Poprzedni
- Następny »