Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Awaria i brak kontaktu - kierownik olewa klientów!

Mam podobne doświadczenia z tą firmą. Od 4 tygodni brak internetu, a na infolini istny popis niekompetencji. Gdyby jeszcze tak perfidnie nie kłamali to jakoś bym to przełknął, a tak rozwiązuję umowę na DSL, a telefony komórkowe przenoszę do Playa. Po co się męczyć.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Awaria i brak kontaktu - kierownik olewa klientów!

INFOLINIA ZWYCZAJNIE KŁAMIE !!! U mnie 3 krotnie przekładali instalację, a teraz MILCZĄ! Może GŁUPIO im się zrobiło?

0 Lubię to
Odpowiedz