- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
16-11-2016
02:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-11-2016
02:20
Awaria i brak kontaktu - kierownik olewa klientów!
Mam podobne doświadczenia z tą firmą. Od 4 tygodni brak internetu, a na infolini istny popis niekompetencji. Gdyby jeszcze tak perfidnie nie kłamali to jakoś bym to przełknął, a tak rozwiązuję umowę na DSL, a telefony komórkowe przenoszę do Playa. Po co się męczyć.
16-11-2016
04:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-11-2016
04:49
Awaria i brak kontaktu - kierownik olewa klientów!
INFOLINIA ZWYCZAJNIE KŁAMIE !!! U mnie 3 krotnie przekładali instalację, a teraz MILCZĄ! Może GŁUPIO im się zrobiło?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »