Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

abonament dla rodziny przy 2 numerach i jednym zarejestrowanym

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

abonament dla rodziny przy 2 numerach i jednym zarejestrowanym

Witam, chciałbym skorzystać z abonamentu rodzina, posiadam numer na którym konczy sie umowa(w orange - abonament) oraz telefon na karte również w orange(niezarejstrowany), oraz 3 numer zajrestrowany. 

 

Problem jest w tym ze do pakietu "rodzina" potrzebne sa 3 numery, a na moim 3 numrze została podpisana umowa w sierpniu( Smart Plan LTE ). 

 

Chciałbym to jakoś połączyć ponieważ mam uslugi stacjonarne w orange i bardzo korzystnie by to dla mnie wyszło, tylko nie wiem co mogę zrobić z tym numerem na ktorym zostala przedluzona umowa w sierpniu bieżacego roku oczywiscie. 

Można to jakos przerejestrować na ten plan rodzina lub jakoś scalic? 

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziekuje

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2826
  • 4385
  • 117

abonament dla rodziny przy 2 numerach i jednym zarejestrowanym

Według oferty podpisujesz umowę na pakiet rodzinny z trzema nowymi numerami. Proponuję wizytę w salonie lub kontakt z BOK. Ktoś z życzliwych pracowników może znajdzie rozwiązanie. Może wymyślą jakiś aneks. Nadzieja w tym że masz Smart Plan LTE ponieważ istnieje Smart Plan LTE Wspólny. Nic tylko spróbować. Wszystko zależy od chęci operatora. 

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

abonament dla rodziny przy 2 numerach i jednym zarejestrowanym

Dzieki za szybko odpowiedz, bylem w salonie i pani oznajmiła mi że musi porozmawiać z kierownikiem salonu, ma dać znać w poniedziałek. 

Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2826
  • 4385
  • 117

abonament dla rodziny przy 2 numerach i jednym zarejestrowanym


nahirek napisał(-a):

Dzieki za szybko odpowiedz, bylem w salonie i pani oznajmiła mi że musi porozmawiać z kierownikiem salonu, ma dać znać w poniedziałek. 


Pozostaje tylko być dobrej myśli. Wiem, że jeśli obsługa chce to załatwi. Sam kilka lat temu miałem podobną sytuację, gdzie podczas trwania umowy zaproponowano mi aneks i dobranie ofert. Domówienie usług chyba zawsze jest lepiej rozpatrywane niż jakakolwiek rezygnacja, więc powodzenia. Jedyny minus to to, że prawdopodobnie pozostałe numery nie będą miały możliwości migracji do nowej oferty. Nie wiem. Może się mylę. Nie znam dokładnie zasady działania operatora w takich sytuacjach. Trzymam kciuki za pozytywne załatwienie sprawy.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

abonament dla rodziny przy 2 numerach i jednym zarejestrowanym

Co do podpisanej juz umowy to raczej nic się nie da zrobić, co do numerów na kartę to myśle że powinno się je dać włączyć do planu rodzinnego. Pozdrawiam.