- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Za około tydzień kończy mi się umowa na internet stacjonarny. (nie mając specjalnie nic innego do wyboru) zmuszony jestem zostać z pomarańczką. Wybrałem już ofertę jaką zaproponowali mi na stronie, dodałem do koszyka, wszystko fajnie. Przechodzę do zakładki "Dane zamawiającego" no i zonk. Z automatu mam zaznaczone "obcokrajowiec", którego nie idzie odznaczyć. Jestem w Polsce (nigdy nie byłem za granicą), nie bawie się jakiegoś rodzaju VPNy czy coś. Wpisz : polskie. Nie da się. Można wybrać tylko to co pojawia się na liście po wpisaniu pierwszych literek. Spotkał się ktoś z czymś takim?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@marcin915039 problemem jest z twoim kontem, zgłoszenie zrób by to naprawili, potem powinno zamówienie poprzez portal Orange przejść 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy / obcokrajowiec z automatu
Myślę,że kontakt z Biurem Obsługi Klienta (510-100-100) lub czat w aplikacji Mój Orange powinien rozwiązać problem.Doradca spróbuje naprawić problem lub wprowadzi zamówienie z własnego panelu.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam 🙂🙂.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@marcin915039 problemem jest z twoim kontem, zgłoszenie zrób by to naprawili, potem powinno zamówienie poprzez portal Orange przejść 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy / obcokrajowiec z automatu
@marcin915039 https://www.orange.pl/view/kontakt czat z konsultantem, opisz swoj problem i sprawa bedzie rozwiazana🙂
P. S. Na pewno nie byles za granica? 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy / obcokrajowiec z automatu
Nie byłem, cały czas w PL siedzę. Zgłoszę do konsultanta w takim razie. Dzięki za pomoc.