- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy Wam również orange nie proponuje nic korzystnego przy przedluzeniu umowy ?
Tak, ceny telefonów to wiem, już dawno były takie jak np w sklepach RTV itp. Najbardziej co mi się nie spodobało to rozmowy z konsultantami. Klepią z regułki, nie idzie normalnie porozmawiać, na kazde pytanie pada - nie wiem - nie mogę. Wogóle takie sztywne rozmowy. Kiedyś szło porozmawiać, coś wymyślić a teraz - nie mogę. Zapytałem czy ktoś coś może, padło słowo TAK. Proszę zadzwonić na 510100100. Ok. Dzwonię, czekam, dobijam się i co ? słyszę to samo. Nie mogę - i plus 5.30zł do rachunku bo zapomniałem ze ten numer dodatkowo płatny jest. Poźniej pytam czy mogę wziąść abonamenty tych nr na 36 miesięcy i do tego 2 telefony i czy one beda tez na 36 miesięcy. Pada słowo Tak. Podaję 2 modele które mnie interesują i słyszę - nie da się. Pytam dlaczego , bo te telefony mamy na 24 miesiące. Już nie kumam. Najpierw się da, poźniej się nie da. Straszny młyn albo niedoinformowani konsultanci . Na wiele pytań pada słowo nie mogę, lub nie wiem. To kto ma wiedzieć ? Ja? 😄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »