- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
Szkoda, że odrzuca mój numer bo nie ma go w systemie... Szczerze nie wiem, jak go podejść i jest to upierdliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@purifier przy kontakcie z BOK Orange numer będący we FLEX zawsze będzie odrzucany. Numery FLEX są na innej platformie, dlatego odrzuca. Nawet jak by dodzwonić się na infolinię, to konsultant powie, aby ignorować, a klient się męczy z powiadomieniami.
Pomyłka, przy podawaniu danych lub zaszłości poprzedniego właściciela numeru. Zostaje zmiana numeru na inny. We FLEX wykona się to samodzielnie i jest możliwość wybrania jednego z 10 numerów. Po odświeżeniu listy wskakuje kolejne 10 numerów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kontakt z biurem obsługi
@ketrasaArtur 🤣🤣numeru nie mogę zmienić z tylulu komplikacji konta kontakty kurde miało to ułatwić a jest z tym więcej zamieszania niz to warta. Super.. Do tego jeszcze konsultanci gadają ze jako klient mam darmowo rozmowe🤣🤣 koła na resorach
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »